سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تکمیل پروژه های ناتمام با فروش املاک مازاد

درآمد حاصل از فروش املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام استان هزینه می‌شود.

معاون هماهنگی امورعمرانی استاندار در کارگروه استانی مولدسازی با اشاره به شناسایی اموال مازاد دولت در سنوات گذشته گفت: هم اکنون برنامه مولدسازی و فروش این املاک را در برنامه داریم و تلاش بر این است که با هماهنگی دستگاه‌های متولی و به ویژه اداره کل اقتصاد و دارایی موانع فروش آن‌ها را رفع کنیم.

عباس زاده افزود: وزارت امور اقتصادی و دارایی با طراحی سامانه سادا تمامی ادارات را ملزم به ثبت اموال خود در این سامانه کرده تا به صورت کامل دارایی‌های دولت در همه شهر‌های کشور مشخص شود.

او ادامه داد: با ساماندهی و فروش این اموال می‌توان بسیاری از طرح‌های نیمه‌تمام را به اتمام رساند تا مردم از مزایای آن بهره‌مند شوند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار همچنین با اشاره به اینکه بنا‌هایی که زمین آن‌ها توسط مردم اهدا شده نیز به دلیل اجرای نیات واقفین نباید به فروش برسد و باید برای استفاده عموم تحویل دهیاری شود اظهار کرد: کارگروه با عدم فروش املاک مازاد دولت به خصوص مدارس و خانه‌های بهداشت در روستا‌ها که مردم و واقفین، اراضی آن‌ها را برای ساخت اهدا کرده اند، موافقت کرده است.

عباس زاده به استناد ماده ۲ قانون بودجه سال ۱۴۰۰ دستگاه‌های اجرایی، فروش اموال مازاد را تکلیفی قانونی برشمرد گفت: تاکنون در راستای این تکلیف قانونی ۱۸ ملک مازاد دولتی به ارزش ۲۸ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان در استان به فروش رسیده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.