مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی گفت: از امروز به مناسبت آغاز هفته بسیج و در قالب رزمایش جهادگران فاطمی دو ۷۷۳ گروه جهادی فعالیتشان را از سر گرفتند.

هنری مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی در نشست خبری به مناسبت هفته بسیج سازندگی گفت: پیرو شعار امسال (بسیج خدمت گذار ملت) برنامه سازمان بسیج سازندگی برگزاری رزمایش جهادگران فاطمی دو، در تمام شهرستان‌های استان است.

او افزود: در این رزمایش برای حضور ۶۰۰ گروه جهادی در سطح استان برنامه ریزی شده بود که با برگزاری جلسات متنوع شهرستانی تعدادشان به ۷۷۳ گروه جهادی افزایش یافته است.

هنری اظهار کرد: از امروز به صورت رسمی فعالیت گروه‌های جهادی در قالب ۸ هزار و ۳۰۰ نفر در سطح استان آغاز می‌شود و تا ۱۵ روز دیگر ادامه دارد.

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی تصریح کرد: این تعداد گروه در ۴۶۳ نقطه استان که ۳۰۷ نقطه روستایی و ۱۵۶ نقطه شهری است، حضور می‌یابند.

او ادامه داد: در این مدت ۲۴۰ گروه در حوزه عمرانی، ۲۲۰ گروه در حوزه فرهنگی و ۲۶ گروه در حوزه کشاورزی در ۱۱ شهرستان استان خدمات متنوعی ارائه می‌دهند.

هنری بیان کرد: در حاشیه برگزاری رزمایش جهادگران افتتاح طرح‌های عمرانی، محرومیت زدایی و اشتغال زایی در سطح استان برنامه ریزی شد که از امروز آغاز و تا بعد از هفته بسیج سازندگی ادامه دارد.

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی گفت: در این ایام ۴۲ طرح عمرانی که شامل ۵۱ ریز طرح است با اعتباری بالغ بر ۲۲۳ میلیارد ریال به بهره برداری می‌رسد.

او افزود: این طرح‌ها شامل ۳ طرح آبرسانی و اصلاح شبکه‌های آبرسانی، ۱۰ طرح مسکن محرومین و ۱۰ طرح آسفالت راه‌های روستایی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار