ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) تاکنون هزار و ۶۸۲ میلیارد تومان در حوزه طرح‌های اشتغالزا در خراسان جنوبی هزینه کرده است.

موسوی مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در خراسان جنوبی گفت: برای اجرای طرح‌های اشتغال در استان هزار و ۶۸۲ میلیارد تومان سرمایه گذاری شده و تاکنون برای بیش از ۳۸ هزار نفر شغل ایجاد شده است.

او افزود: این طرح‌ها در سه قالب طرح‌های بنگاه محور، اجتماع محور، تسهیلات محور و مشارکت مدنی است.

موسوی بیان کرد: همچنین تاکنون ۵۷۴ طرح عمرانی و زیربنایی به ارزش ۸۰ میلیارد تومان شامل ۷۲ مدرسه، ۲۲ مسجد، ۳۱۸ باب مسکن محرومان و ۱۶۲ طرح عمرانی دیگر شامل تکمیل بیمارستان حوزه علمیه، آبرسانی حسینیه خانی آلن، راه، کتابخانه، زمین و سالن ورزشی نیز از اقدامات بنیاد برکت در استان بوده است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در استان در خصوص برنامه‌های در دست اجرای این نهاد نیز بیان کرد: پایدارسازی اشتغال ایجاد شده با ایجاد و تکمیل زنجیره تولید طرح‌های اشتغالزایی، کمک به توسعه و تقویت بازاریابی و فروش محصولات طرح‌های اشتغالزایی اجرا شده، اجرای ۱۲۷ طرح عمرانی و زیربنایی از جمله این اقدامات است.

او همچنین تکمیل طرح های عمرانی در دست اقدام تا پایان سال ۱۴۰۲، اجرای ۳ هزار و ۵۰ طرح اقتصادی اجتماع محور و تدوین سند توسعه شهرستان نهبندان و اجرای طرح پیشرفت و آبادانی آن را از جمله برنامه‌های آتی بنیاد برکت در استان برشمرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.