سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جباری عنوان کرد

برپایی ۲۳۸ پایگاه جمع آوری نذورات عید قربان در استان زنجان

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان گفت:به منظور ساماندهی،جمع آوری وتوزیع نذورات عیدقربان ۲۳۸ پایگاه در استان زنجان برپا می‌شود.

جباری گفت: مردم خیر و نیکوکار استان زنجان در مناسبت‌های مختلف از جمله عید قربان و غدیر با ذبح قربانی و کمک به نیازمندان صحنه‌های زیبایی از انفاق، ایثار و احسان خلق می‌کنند.

او می گوید:کلیه دفاتر کمیته امداد، ۱۴۰ مرکز نیکوکاری در  استان، مساجد و پایگاه های روستایی شورای زکات این نهاد در روز عید سعید قربان آماده جمع آوری دام زنده، گوشت نذری و وجوه نقدی، جهت توزیع بین نیازمندان هستند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان گفت: مراکز نیکوکاری، هیئت امنای مساجد و دفاتر این نهاد با نیازسنجی انجام گرفته و با اولویت بندی نیازمندان در هر محله، اقدام به توزیع نذورات در همان روز عید قربان می‌کنند و مبالغ نقدی نیز به حساب سرپرستان خانوار‌های نیازمند واریز می‌شود.

جباری می گوید: خیران نیک اندیش از طریق مراجعه به دفاتر ۱۴ گانه و مراکز نیکوکاری این نهاد در  استان به صورت حضوری و یا از طریق کد دستوری#۰۲۴*۸۸۷۷* و شماره تلفن نیکوکاری ۳۳۱۱۶ و یا شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۴۲۰ در کمک به نیازمندان سهیم شوند.  

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.