سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۴۰۰ مورد بازرسی در قالب مانور نظارتی از اصناف میاندوآب انجام شد

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت میاندوآب گفت: از آغاز مانور سراسری تشدید نظارت و بازرسی (یکشنبه هفته گذشته تاکنون) ۴۰۰ مورد بازرسی از واحد‌های صنفی این شهرستان انجام شده است.

اکبر اسدی گفت: در جریان این مانور تعداد هشت اکیپ بازرسی واحد نظارت و بازرسی این اداره در ۲ نوبت صبح و بعداز ظهر در بازار حضور یافته و فعالیت واحد‌های صنفی توزیع کننده کالا‌های اساسی و فروشگاه‌های بزرگ را به صورت مستمر از نزدیک پایش و موجودی کالا‌های مورد نیاز مردم را ارزیابی کردند.

اسدی با بیان اینکه کالا‌های پرمصرف مردم شامل مرغ، روغن، برنج، قند، شکر و لبنیات به اندازه کافی در مغازه‌های شهرستان موجود بوده و مشکلی در تامین یا کمبود آن در بازار وجود ندارد، گفت: با انجام این میزان بازرسی، تعداد ۶۵ فقره پرونده تخلفاتی به ارزش یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال برای صنوف متخلف تنظیم و جهت صدور رای به تعزیرات حکومتی ارجاع شده است.

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت میاندوآب با اشاره به ادامه اجرای مانور سراسری بازرسی گفت: فرصت طلبان و سودجویانی که با اقدامات غیرقانونی و ارتکاب تخلف‌های صنفی، نارضایتی عمومی شهروندان را فراهم می‌کنند، منتظر برخورد قاطع و جریمه‌های سنگین واحد نظارت و بازرسی اداره صنعت، معدن و تجارت باشند.

اسدی با اشاره به اینکه تا پایان سال مشکلی در تامین کالا‌های اساسی نداریم، می گوید: با توجه به اقدامات صورت گرفته پیش‌بینی می‌شود که در روز‌های آتی شاهد ثبات و آرامش کامل در بازار کالا‌های پر مصرف مردم باشیم.

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت میاندوآب از شهروندان خواست هرگونه تخلف صنفی شامل گرانفروشی، کم فروشی، احتکار، تقلب و عدم صدور فاکتور را به شماره تلفن ۱۲۴ ستاد خبری اداره صمت گزارش و با بازرسان در شناسایی و برخورد با تخلفات احتمالی همکاری کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.