سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با ورود دادستانی تاکستان تولید روغن در یک شرکت افزایش یافت

با ورود دادستانی تاکستان تولید روغن خوراکی در یک شرکت به دو برابرافزایش یافت.

حسین رجبی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تاکستان گفت: طی روز‌های اخیر عرضه روغن خوراکی در سطح فروشگاه‌های کشورکاهش یافته بود و به همین خاطر شهروندان از حیث تامین این کالای اساسی دچار مشکل شده بودند، که این موضوع جای نگرانی داشت.

وی افزود: در راستای تامین نیاز بازار و جلوگیری از احتکار روغن، دادستانی شهرستان تاکستان به میزان تولید روغن خوراکی در تنها شرکت استان ورود و طی ابلاغیه‌ای خواستار افزایش تولید به منظور رفع نیاز بازار شد.

این مقام قضایی استان در ادامه بیان داشت: این شرکت که سهم قابل توجهی از حیث تامین روغن خوراکی بازار کشور دارد، پیش از این روزانه ۴۰۰ تن تولید روغن خوراکی داشت، که حسب پیگیری‌ها و مساعدت‌های صورت گرفته از سوی دستگاه قضایی این شرکت با بهره‌گیری از حداکثر ظرفیت تولید و تا زمان رفع کمبود بازار، تولیدات روزانه خود را به ۸۰۰ تن افزایش داد.

رجبی اظهار داشت: قطعاً بحث تامین کالا‌های اساسی و مایحتاج عمومی از دغدغه‌های دستگاه قضایی است و این موضوع را با جدیت پیگیری می‌کند.
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تاکستان هشدار داد: شناسایی متخلفان و محتکران کالا‌های اساسی و بحث رصد انبار‌ها بخصوص انبار‌های خانگی در دستور کار قرار دارد و یقیناً برخورد دستگاه قضایی با متخلفان بازار و محتکران سخت و بدون اغماض خواهد بود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.