مدیر امور تعمیرات الکتریک نیروگاه شهید رجایی قزوین ، فعالیت‌های تعمیرات الکتریک این نیروگاه را در فرآیند بازدید دوره‌ای واحد شماره ۴ بخاری تشریح کرد.

محمد آقاداداش پور  با بیان عملکرد این امور در انجام تعمیرات بازدید دوره‌ای واحد ۲۵۰ مگاواتی شماره ۴ گفت: در این دوره از برنامه‌های تعمیراتی که به منظور کسب آمادگی تولید این واحد انجام شد، متخصصان امور تعمیرات الکتریک همراه با کارکنان تعمیرات مکانیک و ابزاردقیق، اقدام به فعالیت‌های مختلف بازدید، سرویس کاری، تعمیر و تست‌های مربوط به انواع تجهیزات و سیستم‌های الکتریکی نمودند.

 انجام انواع تست‌ها و بازدید‌ها بر روی ژنراتور و سیستم تحریک، سرویس کاری و تست فن‌ها و پمپ‌های روغن ترانس ها، بازدید از ترانس‌های کمکی برج‌های خنک کننده اصلی A,B و همچنین ترانس‌های کمکی بویلر و توربین از سوی متخصصان این امور در این دوره از فعالیت‌های تعمیراتی به انجام رسید.

بازدید و سرویس کاری بریکر‌های ۶.۶ کیلو ولت، تست رله‌های حفاظتی سوئیچگیر ۶.۶ کیلو ولت، بازدید و تست الکترو موتور‌های ۶.۶ کیلو ولت، بازدید و همچنین سرویس بریکر‌های ۴۰۰ ولت هم بخش دیگری از اقدامات این امور بود که انجام شد.

هم اکنون فعالیت‌های تعمیرات بازدید دوره‌ای واحد شماره ۴ بخاری، مراحل پایانی را طی می‌کند که پس از اتمام این برنامه و با بازگشت این واحد به مدار تولید، ۲۵۰ مگاوات به ظرفیت شبکه سراسری افزوده می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.