سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پرداخت ۱۵۰۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال در روستاهای آذربایجان غربی

مدیر صندوق کارآفرینی امید آذربایجان‌غربی گفت: این صندوق از ابتدای امسال تاکنون برای ایجاد اشتغال پایدار روستایی یک هزار و ۵۵۲ میلیارد و ۷۸۵ میلیون ریال تسهیلات پرداخت کرده است.

صلاح گل محمدی گفت: صندوق کارآفرینی امید آذربایجان‌غربی طی امسال با همکاری صندوق توسعه ملی و با استفاده از ظرفیت تسهیلات کم بهره توانسته برای حدود ۲ هزار نفر از جوانان روستایی این استان اشتغال پایدار روستایی ایجاد کند.

مدیر صندوق کارآفرینی امید آذربایجان‌غربی  با اشاره به اعطای تسهیلات در بخش‌های صنعت، کشاورزی و خدمات گفت: بخش کشاورزی بیشترین طرح‌ها را به خود اختصاص داده که شامل ایجاد گلخانه، دامداری، خرید تراکتور و ادوات کشاورزی، کنسانتره و تولید کود‌های شیمیایی است.

وی می گوید: همچنین این صندوق امسال با همکاری کمیته امداد برای ۶۰۲ طرح اشتغال مددجویان زیر پوشش این نهاد، ۲۶۴ میلیارد و ۱۴۰ میلیون ریال تسهیلات پرداخت کرده است.

به گفته گل محمدی در پی تفاهم نامه صندوق با وزرات تعاون، کار و رفاه اجتماعی، ۱۲۶ فقره تسهیلات اشتغال با ۲۴۰ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال اعتبار پرداخت کرده است.

 مدیر صندوق کارآفرینی امید آذربایجان‌غربی گفت: حمایت از اشتغال روستایی و توسعه طرح‌های روستامحور از مهمترین برنامه‌های حمایتی این صندوق است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.