با حمایت دفتر امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی صورت گرفت؛

اختصاص ۴۰ غرفه رایگان در نمایشگاه عیدانه آذربایجان غربی به بانوان کارآفرین

جهت حمایت از بانوان دارای مشاغل خانگی و کار آفرین نوپا با همکاری کانون فرهنگی اجتماعی بانوان استان ۴۰ غرفه رایگان در نمایشگاه عیدانه ارومیه با حمایت دفتر امور بانوان و خانواده استانداری به این بانوان اختصاص یافت.

نیر الهامی، سرپرست اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی در حاشیه بازدید از نمایشگاه عیدانه ارومیه که با حضور جمعی از مدیران کل و معاونان دستگاههای اجرایی در راستای رسیدگی به مشکلات بانوان کارآفرین صورت گرفت، گفت: در جهت حمایت، پشتیبانی و مانع زدایی از کار و سرمایه و فروش محصولات بانوان دارای مشاغل خانگی نوپا و کارآفرین، معاون اقتصادی استاندار و جمعی از مدیران ۱۳ مجموعه دولتی به دعوت دفتر امور بانوان و خانواده استانداری در راستای رفع مشکلات این بانوان درسالن شماره ۲ نمایشگاه عیدانه واقع در پارک جنگلی ارومیه حضور یافته و از نزدیک در جریان مشکلات بانوان قرار گرفتند.

الهامی می گوید: مشاغل و‌کسب و کارهای خانگی علاوه بر ایجاد فرصت اشتغال برای بانوان زمینه های اشتغالزایی و توسعه اقتصادی استان را فراهم می کند.

سرپرست اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی گفت: با هدایت و برنامه ریزی مدون و حمایت از کسب و کارهای نوپا و مشاغل خانگی می‌توان گامهای ارزشمندی در جهت تولید محصولات داخلی و صادرات آن به کشورهای همسایه برداشت.

در این نمایشگاه بانوان کارآفرین مشکلات خود را در حضور مسیولان دستگاههای اجرایی متولی مطرح نموده و موارد درخواستی را به صورت مکتوب در اختیار مدیران جهت رسیدگی و رفع مشکلات تولیدی قرار دادند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.