سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسئول بهداشت محیط کرمانشاه:

فاصله اجتماعی در اتوبوس بین شهری کرمانشاه رعایت نمی‌شود

مسئول بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در خصوص فاصله اجتماعی در اتوبوس بین شهری کرمانشاه هشدار داد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه- بهمن خدادادیان گفت: رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در هنگام فروش بلیط اتوبوس در پایانه‌های مسافربری رعایت می‌شود، ولی هنگام خارج شدن از شهر رانندگان اتوبوس در بین راه مجدد به ازای صندلی‌های خالی مسافر سوار می‌کنند.

تمامی رانندگان بین شهری و درون شهری و تمامی اصناف می‌بایست در سامانه امید به نشانی asnaf.moi.ir ثبت نام کرده و کد کیو. آر دریافت کنند.

 آن دسته از اصنافی که در این سامانه ثبت نام نکرده و وضعیت واکسیناسیون کرونا و دستورالعمل‌ها را رعایت نکنند به آن‌ها اخطار داده شده و در صورت تکرار مجدد مطابق قانون با آن‌ها برخورد می‌شود.

قطع شدن پرداخت‌ها و گردش‌های مالی و پلمب به مدت یک ماه بعد از اخطار به صنف مورد نظر انجام گرفته و رفع پلمب تنها با تاییدیه بهداشتی انجام می‌گیرد.

 تمامی افراد حقیقی و حقوقی هنگام خارج شدن از شهر باید به سایت omid.qov.ir برای دریافت کارت واکسن دیجیتال مراجعه کرده و در این سامانه پلاک ماشین و مسیر تردد خود را ثبت کنند.

 در طرح نهایی هوشمند کارمندان موظف هستند که وضعیت واکسیناسیون خود را مشخص کنند و در غیر این صورت باید روزانه تست کرونا دهند و اگر اداره‌ای تخلف کند مدیر باید پاسخگو باشد.

 در حال حاضر فقط تعداد محدودی از مردم خطر امیکرون را جدی گرفته و با نزدیک شدن به ایام پایانی سال بازار‌های کرمانشاه بسیار شلوغ است.

فروشندگان یا رانندگانی مشاهده می‌شود که قانون طرح هوشمند را رعایت نکرده، ماسک نداشته و روزانه با افراد بسیار زیادی برخورد می‌کنند که این خود موجب اوج گرفتن سویه امیکرون می‌شود.

انتهای پیام/ ط.پ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.