سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ثبت بیشترین ابتلای روزانه به کرونا طی ۱۵ هفته اخیر در آذربایجان غربی

رییس کارگروه اطلاع رسانی ستاد دانشگاهی مقابله با کرونا در آذربایجان غربی گفت: تعداد مبتلایان روزانه کرونا در ۲ هفته ۱۴ برابر شد و این نشان دهنده، خطر جدی این سویه جدید است.

باشگاه خبرنگاران جوان ارومیه - علی افشانی گفت: طبق آخرین آمار اعلامی، ۹۵۸ نفر در ۲۴ ساعت در استان به کرونا مبتلا شدند که بیشترین رقم از اواخر مهر تاکنون است.

افشانی می گوید: در حال حاضر افزایش انفجاری تعداد مبتلایان به کرونا را در آذربایجان غربی شاهد هستیم به طوری که طی ۲ هفته، این رقم ۱۵ برابر شده است.

وی با اشاره به بستری شدن ۸۰ بیمار طی ۲۴ ساعت گذشته در مراکز درمانی به خاطر ابتلا به کرونا بیان کرد: در این خصوص نیز شاهد افزایش با شیب ملایم هستیم.

رییس کارگروه اطلاع رسانی ستاد دانشگاهی مقابله با کرونا در آذربایجان غربی  گفت: با اضافه شدن این تعداد، کل بستری شدگان سندرم حاد تنفسی در استان به ۳۷۸ نفر رسید که البته کمی کمتر از دیروز است.

افشانی ادامه داد: در حال حاضر، ۹۱ نفر از بستری شدگان در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند و ۲۳ نفر نیز فقط با استفاده از ونتیلاتور تنفس می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته بر اثر کرونا، ۲ فوتی در آذربایجان غربی شامل یک فوتی در هر یک از شهرستان‌های نقده و سردشت داشتیم، اضافه کرد: کل فوتی‌های ناشی از کرونا در استان به هفت هزار و ۲۷۴ نفر رسیده است.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.