سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انجم شعاع:

امسال جشن‌های پیروزی انقلاب برگزار می‌شوند

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمان گفت: امسال با توجه به مساعد بودن شرایط و در صورت تداوم، جشن‌های پیروزی انقلاب اسلامی برگزار می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان - حسین انجم شعاع در جشنواره استانی تکریم الگو‌های برتر عفاف و حجاب ورزش بانوان که به مناسبت ولادت حضرت فاطمه (س)، روز زن و گرامیداشت چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در محل هتل ایرانگردی کرمان برگزار شد، حضرت زهرا (س) را بزرگترین شخصیت زن در تاریخ بشریت عنوان کرد و گفت: شخصیتی با این عظمت و کمالات نداریم و در حقیقت، هر آنچه که یک زن می‌تواند داشته باشد، ایشان در قله کمالات و بهترین آن است.

رئیس ستاد دهه فجر استان کرمان به شأن نزول سوره کوثر و ارتباط آن با حضرت محمد (ص) و حضرت زهرا (س) پرداخت و گفت: حضرت زهرا (س) می‌تواند برای همه زنان عالم به ویژه زنان مسلمان الگو باشد و آن‌ها در طول تاریخ اسلامی اقتدا کننده به این بانو بوده اند؛ چراکه می‌توانند در کنار وظیفه مادری، همسری و فعالیت اجتماعی، مسیر رشد و تکامل خود را طی می‌کنند.

انجم شعاع می‌گوید: اسلام محدودیت نیست؛ بلکه بر اساس نظر اسلام باید در کنار زندگی روزمره، فطرت و غریزه را رشد دهیم و به تعادل برسیم، که این فرهنگ دینی و اسلامی است و در کنار آن فرهنگ منحط غربی است که از زن به عنوان ابزار استفاده می‌کند و جنبه فطری زن را در نظر نمی‌گیرد؛ لذا این امر از جایگاهی برخوردار نیست.

او به مسئله برابری جنسی مطرح شده از سوی غرب اشاره کرد و گفت: امروز آسیب‌ها را ببینید؛ بنیان خانواده در غرب جایگاهی ندارد؛ ولی اگر ما به فرهنگ ایرانی اسلامی خوب عمل کنیم، هم می‌توانیم به زندگی اجتماعی و ورزش عمل کنیم و هم در کنارش رشد و تعالی که مورد نظر اسلام است را داشته باشیم و بدین ترتیب به آن رشد و تکامل مورد نظر اسلام، برسیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان می‌گوید: سعادت دنیا و آخرت در الگو گرفتن از حضرت فاطمه زهرا (س) است؛ چراکه ایشان شخصیتی داشتند که پیامبر اکرم (ص)، به احترام ورودشان، به پا می‌ایستاد و به استقبال وی می‌رفت.

به گفته انجم شعاع، باید فرهنگ خدمات را تقویت کنیم؛ چراکه بعضی از کشور‌ها فکر می‌کنند باید آنچه را که به نظرشان مفید و خوب می‌دانند به جوامع دیگر نیز منتقل کنند؛ لذا ما می‌توانیم در کنار فعالیت‌های اجتماعی و در هر پست و مقامی که هستیم، آن ارزش‌ها و کمالات را بارور کنیم و در آنچه که خداوند در ما نهادینه کرده، تعالی بخش شویم.

انجم شعاع به در پیش بودن ایام الله مبارک دهه فجر اشاره کرد و گفت: امسال با توجه به مساعد بودن شرایط و در صورت تداوم، جشن‌های پیروزی انقلاب اسلامی را در پیش رو داریم و شعار دهه فجر هم، جشن ملی ۱۴۰۰ است.

رئیس ستاد دهه فجر استان کرمان، کارگروه ورزش و جوانان را یکی از کارگروه‌های فعال ستاد دهه فجر استان کرمان طی سال‌های اخیر اعلام کرد و از پاریزی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان به واسطه کسب رتبه نخست این کارگروه در بین سایر کمیته‌های دهه فجر، طی چند سال اخیر، تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.