رئیس ستاد دهه فجر کرمان گفت: امسال به دلیل شرایط کرونایی، امکان برگزاری برنامه‌های دهه فجر را مانند سال‌های قبل با جمعیت زیاد نداریم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، انجم شعاع رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان و رئیس ستاد دهه فجر در دیدار پاریزی مدیرکل و رئیس کارگروه ورزش و جوانان ستاد دهه فجر و اعضای این کارگروه با وی گفت: ما در آستانه چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی هستیم، یکی از مناسبت‌های مهمی که همه ساله گرامی داشته می‌شود.

او افزود: آن چیزی که باعث تداوم انقلاب اسلامی تاکنون شده، رهبری مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و قبل از آن رهبری حضرت امام (ره)، حضور حماسی و انقلابی مردم و اعتقادات مذهبی و دینی مردم به رغم همه مشکلات، تحریم ها، سختی‌ها و جنگ تحمیلی بوده که سبب شده انقلاب ادامه پیدا کند و تداوم داشته باشد.

انجم شعاع بیان داشت: در دنیا انقلاب‌های زیادی به وقوع پیوسته است؛ ولی هیچ کدام به اندازه انقلاب اسلامی نتوانست در دنیا تاثیرگذار باشد؛ طوری که بعد از گذشت ۴۰ سال از اهداف، آرمان‌ها و ارزش‌های خود فاصله نگرفته باشد و این مسیر ادامه دارد و آن چیزی که باعث شده است ادامه داشته باشد، رهبری خردمندانه و حضور پررنگ مردم در همه صحنه‌ها و سوم اعتقادات دینی و مذهبی مردم است.

او تصریح کرد: ایام الله دهه فجر فرصتی است، برای اینکه ما علاوه بر اینکه برکات انقلاب اسلامی و دستاورد‌های نظام جمهوری اسلامی را در قسمت‌های مختلف بیان کنیم، جایگاه، ولی فقیه را تقویت کنیم و حضور مردم را در صحنه‌ها داشته باشیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان و رئیس ستاد دهه فجر گفت: امسال به دلیل شرایط کرونایی، امکان برگزاری برنامه‌های دهه فجر را مانند سال‌های قبل با جمعیت زیاد و باشکوه را نداریم و سیاست ما این است تا بتوانیم تلفیقی از برنامه‌ها به صورت برنامه‌های حضوری با جمعیت کم و استفاده از فضای رسانه و فضای مجازی را داشته باشیم که بتوانیم پیام دهه فجر و انقلاب را به گوش مخاطبانمان برسانیم.

انجم شعاع افزود: انتظار ما این است، تشکل‌ها و سازمان‌های مردم نهادِ عضو کارگروه ورزش و جوانان هستند، بتوانند حداقل یک تا دو برنامه شاخص را در رابطه با دهه فجر اجرا کنند تا ما علیرغم مشکلاتی که در بحث برگزاری مراسم داریم، بتوانیم فضای دهه فجر را در ده روز داشته باشیم و جشن‌هایی با جمعیت کم برگزار کنیم.

انتهای پیام/ب

برچسب ها: دهه فجر ، ویروس کرونا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار