مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کرمان، گفت: گسترش فرهنگ و سیره فاطمی از اولویت‌های برنامه‌های کمیته بانوان ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان است.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان -  نرجس بهرآسمانی،مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کرمان، ۲۰ دی ماه در کارگروه بانوان و خانواده استان در آستانه هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر، گسترش فرهنگ و سیره فاطمی را از اولویت‌های برنامه‌های کمیته بانوان ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان عنوان کرد.

او با بیان اینکه حضرت زهرا (س) الگوی نمونه یک زن مسلمان است، گفت: امام خمینی (ره) جایگاه زن مسلمان را با انقلاب اسلامی در تمام امور فردی و اجتماعی احیا کرد.

بهرآسمانی با اشاره به اینکه در آستانه ایام سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی هستیم، گفت: تغییر نگرش جامعه نسبت به زنان یکی از دستاورد‌های انقلاب اسلامی است.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کرمان با بیان اینکه در زمان دفاع مقدس زنان نقش بسیار مهمی در پشتیبانی از جنگ داشتند، می گوید: امروز نیز زنان مسلمان در جبهه سلامت به‌عنوان مدافعان سلامت به‌خوبی عمل کردند و شاهد آن بودیم.

 رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان نیز در این جلسه گفت: برنامه‌های هفته زن و دهه فجر باید با رویکرد ایجاد شادابی و نشاط در جامعه برنامه‌ریزی شود.

حسین انجم‌شعاع، با تاکید بر برگزاری برنامه‌های دهه فجر را بر مردمی بودن آن‌ها می گوید: در این برنامه‌ها باید خانواده‌ها را مشارکت داد.

او با بیان اینکه دهه فجر فرصت بسیار خوبی برای تبیین دستاورد‌های انقلاب اسلامی است، گفت: انقلاب اسلامی منشاء تحول در جهان و منطقه است و امروز چشم امید تمام آزادی‌خواهان جهان به جمهوری اسلامی ایران است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: تاریخ انقلاب نشان داده هر جا انقلابی عمل کردیم، پیروزی داشتیم و هر جا نگاه اشرافی‌گری و تکیه به بیگانگان داشتیم با شکست روبه‌رو شدیم.

انجم‌شعاع گفت :با روی کار آمدن دولت انقلابی باید تمام همت خود را بگذاریم تا با هم‌افزایی مشکلات و عقب ماندگی‌های گذشته به سرعت برطرف شود.

او می گوید: راهپیمایی ۲۲ بهمن تجلی بصیرت و وحدت مردم است و تمام برنامه‌ها در استان باید وحدت‌آفرین و به دور از مسائل حزبی و گروهی برگزار شود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.