دبیر ستاد دهه فجر کوهبنان گفت: همزمان با اولین روز از دهه فجر، زنگ انقلاب درحرم مطهر شهدای گمنام کوهبنان نواخته خواهد شد.

حجت الاسلام شیخ رضا قاسمی دبیر ستاد دهه فجر کوهبنان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، به ایام الله دهه مبارک فجر اشاره کرد و گفت: دهه فجر در حقیقت مقطع رهایی ملت ایران و آن بخشی از تاریخ ماست که گذشته را از آینده جدا کرده است..

او با اعلام اینکه دهه فجر یک مقطع حساس، تعیین کننده و در حقیقت یک‌نقطه عطف در تاریخ این مرز و بوم است که با ظهور و بروزش ارزش‌های اصیل اسلامی و ایرانی احیا شد، افزود: دهه فجر متعلق به تمام اقشار جامعه است، اما باید به گونه‌ای برنامه ریزی شود که جوانان، نوجوانان و نسل چهارم انقلاب با دستاورد‌ها و خدمات انجام شده طی چهل و یک سال گذشته بیشتر و بهتر آشنا شوند.

حجت الاسلام قاسمی گفت: دشمنان و بدخواهان که دست شان از چپاول و غارت این مرز و بوم کوتاه شده، طی سالیان گذشته همواره در صدد بودند که از راه‌های مختلف به انقلاب اسلامی ضربه بزنند.

او بیان داشت: در پرتو منویات حکیمانه حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری ایران اسلامی امروز در عرصه‌های مختلف علمی، پژوهشی، هسته ای، پزشکی، هوا و فضا و... حرف‌ها برای گفتن دارد.

دبیر ستاد دهه فجر کوهبنان افزود: در اولین روز از دهه مبارک فجر با حضور اعضای شورای اداری، شورای تامین و اعضای ستاد دهه فجر کوهبنان، زنگ انقلاب در ساعت ۹:۳۳ دقیقه صبح در حرم مطهر شهدای گمنام این شهرستان نواخته خواهد شد.

حجت الاسلام قاسمی تصریح کرد: در ادامه، پس از برگزاری رژه موتوری، حاضران با حضور در جوار قبور مطهر و منور شهیدان هشت سال دفاع مقدس ضمن غبارروبی، عطر افشانی و قرائت فاتحه بار دیگر با آرمان‌های والای شهیدان و امام شهیدان تجدید عهد و پیمان خواهند کرد که همواره سرباز پا به رکاب ولایت و رهبری باشند.

انتهای پیام/ب

برچسب ها: دهه فجر ، زنگ انقلاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار