سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تهیه و توزیع بیش از ۱۰ هزار تن آرد توسط شبکه تعاون‌های روستایی

مدیر تعاون روستایی استان کرمانشاه گفت : از ابتدای امسال تا پایان دی ماه بیش از ۱۰ هزار تن آرد توسط شبکه تعاون‌های روستایی استان تامین و توزیع شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه- ایرج صفایی گفت : به منظور خدمات رسانی به روستاییان و کشاورزان و بر اساس وظایف ذاتی محوله به شبکه تعاونی‌های روستایی این شبکه مردم نهاد در سطح روستا‌ها و گاهی در سطح شهر‌ها اقدام به توزیع کالا‌های اساسی می‌نماید.

 با توجه به گستردگی این شبکه در اقصی نقاط استان و حتی در آبادی‌ها و روستا‌های کم جمعیت در سنوات گذشته بیشتر اقلام کالا‌های مصرفی و نهاده‌های کشاورزی و سوخت مورد نیاز روستانشینان توسط این تعاونی‌ها تأمین و توزیع شده است.

فعالیت شرکت‌های تعاونی روستایی و خدمات رسانی آن‌ها می‌تواند اثر بسزایی در افزایش تولید محصولات کشاورزی و مهاجرت معکوس داشته و سبب تشویق مهاجرت ساکنین شهر به روستا شود.

تشکل‌های وابسته به تعاون روستایی در اکثر روستا‌های استان دارای انبار، فروشگاه توزیع مواد سوختی و مصرف و نیروی انسانی ماهر و با تجربه هستند که می‌توان با تکیه به این پتانسیل و ظرفیت نسبت به خدمات رسانی بیشتر به روستاییان و افزایش بهره وری در خرید و فروش محصولات کشاورزی و توزیع نهاده‌های دامی و کشاورزی و در نهایت افزایش تولید اقدام کرد .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.