سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وزش باد شدید در خراسان جنوبی

کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی گفت: تا پایان امشب وزش باد شدید در این منطقه قابل پیش بینی است.

باشگاه خبرنگاران جوان بیرجند - نخعی گفت: تا پایان امشب ناپایداری های جوی به صورت وزش باد شدید و رگبار و رعد و برق در نواحی مرکزی و نیمه شرقی استان پیش بینی می شود همچنین احتمال وقوع تگرگ و بارش برف در مناطق کوهپایه ای و مرتفع وجود دارد.

او می گوید: با عبور سامانه بارشی، فردا صبح شاهد کاهش دمای هوا در استان خواهیم بود و در جاده های کوهستانی تشکیل پدیده مه می تواند باعث کاهش دید افقی شود.

نخعی گفت: از پنج شنبه شب تا روز جمعه وزش باد شدید، افزایش ابر، بارش برف و باران در شمال شرق استان و نقاطی از مرکز و شمال استان پیش بینی شده است.

کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی گفت: از روز جمعه تا شنبه هفته آینده سرما و یخبندان شبانه نیز در منطقه تشدید می شود.

 در شبانه روز گذشته بیشترین بارش های گزارش شده از ایستگاه های خنگ با ۱۵ میلی متر، بیشه خوسف ۱۰ میلی متر، درمیان و قهستان ۷ میلی متر، سربیشه و آتشکده ۵ میلی متر، نهبندان، قاین و مود ۴ میلی متر بوده است.

در این مدت بارش ها در فتح آباد فردوس و کریمو به صورت بارش تگرگ گزارش شده است.

سامانه بارشی که از شنبه مهمان جو شده، تمام نقاط روستایی و شهری خراسان جنوبی را دربرگرفت و برخی از سازه‌های آبخیزداری  و سد‌های استان هم آبگیری شدند.

سیلاب در چند روز اخیر موجب مسدود شدن برخی جاده‌ها بویژه محور‌های روستایی شد و به برخی زیرساخت‌های کشاورزی، راه‌ها و دامپروری خسارت وارد کرد.

انتهای پیام / ط ا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.