سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شناخت مکتب سردار سلیمانی راهکار ادامه مسیر انقلاب اسلامی

فرمانده سپاه بابلسر شناخت مکتب سردار سلیمانی را راهکار ادامه مسیر انقلاب اسلامی اعلام کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان ساری-مصطفی بازوند در نشست روشنگری با موضوع مکتب شهید سلیمانی و دیپلماسی خارجی، گفت: وظیفه ماست تحقیق کنیم که مکتب شهید سلیمانی چه بود و بر اساس آن، راهکار ادامه مسیر انقلاب اسلامی چیست.

به گفته بازوبند اولین ویژگی شهید سلیمانی در دیپلماسی خارجی و مذاکره، خودساخته بودن است.

سردار سلیمانی یک الگو، اسوه، سبک و سیره بروز شده از اولیاءالله در عصر خودش بوده است.

تشییع باشکوه و میلیونی و همچنین برند و نام قهرمانی که از شهید سلیمانی به گوش جهانیان رسید، یک پیام داشت و آن این بود که حق از باطل مشخص شد.

مقام معظم رهبری می‌فرمایند: مکتب شهید سلیمانی؛ یعنی این مکتب دارای سیره اقتصادی، امنیتی، شخصی، فرهنگی، سیاسی، سیاست خارجی و دیپلماسی و سایر سیره‌هاست.

به گفته بازوند این فرمانده بزرگ همواره در نوک پیکار بوده است و همانند یک امام، لفظش همواره بیا بود و نه برو، چنین فرد شجاعی قطعا منافع ملی را زیر پا نمی‌گذارد.

اگر مجاهدت‌های میدانی سردار سلیمانی و قدرت منطقه‌ای ما نبود، همین نیم‌بند برجام هم محقق نمی‌شد.

در شرایط کنونی که جاهلیت مدرن و دیکتاتوری اقتصادی بر عالم سیطره پیدا کرده، آنچه که یک فرد چه فکر می‌کند و چطور می‌اندیشد و همچنین نظام ذهنی و فکری‌اش، تاثیرگذار بر دیپلماسی و مذاکره است.

به گفته فرمانده سپاه بابلسر کسانی که در اندیشه و در خودساختگی درونی همانند شهید سلیمانی، انقلابی هستند، می‌توانند با راه و روش و عملکرد خود، وضعیت اقتصادی کشورمان را که در طی ۴۳ سال اخیر در دست لیبرال‌ها، ترسو‌ها و رفاه طلب‌ها بود، نجات دهند.
انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.