تیم کارشناسی قوه قضاییه به مازندران سفر کند تا ببیند چرا برخی کارخانه‌ها مفت فروخته شده است

باشگاه خبرنگاران جوان ساری- آیت الله محمدباقر محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران در خطبه‌های نمازجمعه ساری گفت: برخی مراکز صنعتی و تولیدی استان مانند کارخانه کولرسازی، کارخانه چوب شهید رجایی که در آن‌ها صد‌ها نفر اشتغال داشتند واگذار، فروخته و کارگران آن بیکار شده اند.

او افزود: قوه قضائیه تیم کارشناسی برای ارزیابی چگونگی واگذاری کارخانه‌های صنعتی به مازندران بفرستد تا مشخص شود چرا این کارخانه‌ها تعطیل و به بهای ناچیز فروخته شدند.

آیت الله لائینی گفت: غرفه ایران در اکسپوی دبی متناسب با شأن و توانمندی ایران اسلامی نیست و با وجود اینکه ایران توانمندی بالایی در تولید علم و دانش دارد، اما در این نمایشگاه جهانی آثار ارزشمندی از سوی ایران ارائه نشده است.

خطیب نماز جمعه مرکز استان افزود: مسئولانی که برای حضور موثر و درست ایران در نمایشگاه‌های جهانی برنامه ریزی نکرده اند باید مواخده شوند.

شهید سلیمانی ملی‌ترین و امتی‌ترین فرد

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: طبق فرمایش مقام معظم رهبری شهید سلیمانی ملی‌ترین و امتی‌ترین فرد بوده و برای استکبار جهانی به مراتب خطرناک‌تر است.

آیت الله لائینی افزود: انتقام اصلی شهید سلیمانی ادامه دارد و ملت خواستار انتقام راستین از عوامل شهادت سردار سلیمانی هستند.

خطیب نماز جمعه مرکز استان ادامه داد: شهید سلیمانی از سردار سلیمانی برای دشمن خطرناک‌تر و به برکت خون این شهید، جریان مقاومت پربارتر شد

تجلیل شایسته مردم از شهدای گمنام

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: مردم مازندران و ایران تجلیل خوبی از شهدای گمنام داشتند و مراسم‌های خوبی نیز در ایام فاطمیه برگزار شد که از مردم، هیئات مذهبی، سخنرانان و مداحان قدردانی می‌کنم.

امام جمعه ساری از  روز ۱۸ دی به عنوان افتخار ساری یاد کرد و افزود: از هشت شهید انقلاب اسلامی در ساری سه شهید عسگری توحیدی، حسن عابدین پور و محمود علامه در واقعه ۱۸ دی ۵۷ تقدیم انقلاب شده است

او افزود: خانواده‌های شهدا انتظار دارند عکس این شهیدان در میدان شهدای ساری نصب شود.

انتهای پیام / ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.