سردار رمضان شریف گفت: دشمن از قدرت نرم افزاری سردار سلیمانی بیشتر از قدرت نظامی او می‌ترسید.

باشگاه خبرنگاران جوان ساری- سردار رمضان شریف سخنگوی سپاه پاسداران در هجدهمین یادواره شهدای دهستان کسلیان زیراب در سوادکوه گفت: اخیراً در مصاحبه‌ای در آمریکا گفته شده است که " آن چیزی که باعث تصمیم‌گیری برای ترور قاسم سلیمانی شد این بود که او حلقه وصل ملت ایران با نظام  حاکم بر ایران است، از قدرت نرم افزاری او بیشتر به وحشت افتادیم تا قدرت سخت‌افزاری و نظامی.

او گفت: محبوبیت سردار سلیمانی، تولید قدرت نرم افزاری بود مثلا در جریان فتنه ۸۸، دشمن با بهره‌گیری از اختلاف انتخاباتی قصد دوقطبی سازی و براندازی داشت، اما شخصیتی مثل قاسم سلیمانی، اجازه نداد چنین اتفاقی رقم بخورد.

سخنگوی سپاه پاسداران گفت: دشمن با ایجاد داعش، قصد توقف جریان انقلاب را داشت، اما قاسم سلیمانی روزی با صلابت و اعتماد به نفس، پایان داعش را اعلام کرد و امروز می‌بینیم دیگر اثری از حکومت داعش نیست.

سردار شریف گفت: روز‌هایی که داعش در سوریه شروع به عربده‌کشی کرده بود رهبر انقلاب با درایت فرمودند دشمنان در سوریه کاری از پیش نخواهند برد و مردم، ارتش و دولت سوریه آن‌ها را شکست خواهند داد و امروز که بیش از ۷ سال از آن بیانات می‌گذرد، شاهد ارتش کارآمد، دولت مجرب و مردم کاربلد سوریه هستیم.

او گفت: استکبار برای ناکارآمد نشان دادن نظام جمهوری اسلامی توطئه‌های زیادی کردند اما قدم به قدم وادار به عقب‌نشینی شدند.

سخنگوی سپاه پاسداران گفت: فرزندان این ملت کاری کردند که دشمن دیگر جرات و هوس تهاجم به سرزمین ما را نداشته باشد.

سردار شریف گفت: دشمن تقریبا از حمله نظامی دست کشیده است، اما به دنبال القاء نا‌امیدی و ایجاد شکاف بین مردم است تا از کوچکترین اتفاق، یک ماجرا خلق می‌کنند.

او گفت: دشمن تصور می‌کرد با تحریم اقتصادی می‌تواند کشور را فلج کند، اما امروز اعتراف می‌کنند که نه تنها تحریم‌ها شکست خورده بلکه چرخ خودکفایی ایران نیز به راه افتاد‌ه است.

سردار شریف گفت: بزرگترین سرمایه کشور مردم هستند که شجاعانه در مقابل دشمنان استقامت و پایداری نشان دادند و  اکنون مسئولان در سایه امنیت و رهبری قدرتمند، باید مشکلات را برطرف و خدمت به مردم را سرلوحه خود قرار دهند.

انتهای پیام / ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.