سرکیس داویدیان در مراسم سالگرد شهادت سردار سلیمانی گفت: سردار سلیمانی حامی همه مظلومانی بود که جوامع بین المللی حقوقشان را نادیده گرفته اند.

باشگاه خبرنگاران جوان ساری- اسقف اعظم ارامنه کاتولیک ایران در دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در اردوگاه ارامنه کاتولیک هایگاشن رویان با تبریک میلاد حضرت عیسی (ع) و سال نو میلادی گفت: قدردان حمایت هاى ایران هستیم و از نیات خیر برای توسعه و عمق بخشیدن به روابط برادرانه صمیمانه سپاسگزارم.

او در خصوص شهادت سردار سلیمانی گفت: خبر شهادت سردار سلیمانی لحظات دردناکی بود که همه را در غمی اندوهناک و جانگذاز فرو برد.

سرکیس داویدیان سردار سلیمانی را پشتیبان مظلومان و مردم از خانه رانده شده فلسطین اشغالی، مدافع اماکن متبرکه، جلودار مبارزه و فرمانده خط اول دفاع در مقابله با یورش و حمله گروه داعش دانست و افزود: سردار سلیمانی را که مدافع حقوق مردمی که حقوق‌شان توسط جوامع بین‌المللی نادیده گرفته می‌شد را نمی‌توان از یاد برد.

اسقف اعظم ارامنه کاتولیک ایران گفت: شهادت سردار به عنوان حرکت ناجوانمردانه محکوم شد و ما نیز آن را محکوم و با آن مخالفت کرده و می‌کنیم، چون این بر خلاف آزادی و امنیت مردم است.

داویدیان افزود: ما همیشه به دنبال صلح دوستی و احقاق حقوق بشری هستیم و شهادت سردار سلیمانی نیز که مورد احترام همگان مردم آزادی‌خواه را مستحکم‌تر و عمیق‌تر کرد.

او ادامه داد: ما امروز سر تنظیم و احترام برای کسانی فرود می‌آوریم که در راه دفاع از ارزش‌ها و باور‌های مردم کشورشان راه شهادت و ایثار را پیشه کردند

اسقف اعظم ارامنه کاتولیک ایران گفت: گرامیداشت یاد و خاطره شهید سلیمانی تاثیر مثبت و عملی در سطح بین‌المللی و جامعه جهانی خواهد داشت.

داویدیان در پایان ضمن تسلیت دوباره به رهبر معظم انقلاب و ملت شریف ایران و آرزوی صحت و سلامتی برای رهبر معظم انقلاب گفت: خداوند رحمت، برکت، سلامتی و آرامش را به همگان عطا کند.

انتهای پیام / ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار