سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لزوم توجه به محیط زیست در توسعه واحد‌های صنعتی

استاندار آذربایجان شرقی بر رعایت ملاحظات زیست‌محیطی در توسعه واحد‌های صنعتی تاکید کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،عابدین خرّم استاندار آذربایجان شرقی در جلسه بررسی و پیگیری مصوبات سفر به شهرستان مراغه با بیان اینکه یکی از اولویت‌های مدیریت ارشد استان توجه جدی به موضوعات زیست‌محیطی است گفت: موضوع آلایندگی واحد‌هایی که محیط‌زیست را به خطر می‌اندازد باید رفع و انتقال پساب از مطمئن‌ترین مسیر انجام شود.

اوافزود: حل مسئله پساب کارخانه کاوه سودا از موضوعات بسیار اساسی است که باید به‌صورت جدی از سوی فرمانداری و دستگاه‌های مسئول پیگیری شود.

او اظهار داشت: طرح توسعه این واحد صنعتی باید استانداردسازی شده و با تضمین رعایت ملاحظات زیست محیطی و ایمنی در انتقال پساب اجرا شود.

استاندار آذربایجان شرقی تأکید کرد: مدیران کارخانه کاوه سودا با دقت و جدیت موضوعات مربوط به توسعه و انتقال پساب را پیگیری کنند تا در موعد مقرر پروژه‌ها به اتمام برسد.

خرم با تأکید بر اینکه سفر‌های شهرستانی در راستای بررسی مشکلات و روند اجرایی پروژه‌ها انجام می‌شود، گفت: پیگیری جدی مصوبات سفر‌های شهرستانی در دستور کار قرار دارد تا موضوعات مطرح شده بی‌نتیجه نماند.

در این جلسه روند اجرای پروژه‌های دیگر ازجمله شهرک صنعتی صنایع تبدیلی و غذایی مراغه، عملیات اجرایی آزادراه مراغه - هشترود، تکمیل ورزشگاه پنج هزار نفری، پروژه ۴۰۰ واحدی طرح اقدام ملی مسکن و همچنین پروژه ۵۰۰ واحدی مسکن در این شهرستان با حضور مسئولان دستگاه‌های مرتبط بررسی و پیگیری شد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.