سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس دانشگاه آزاد:

دانشگاه آزاد به تبیین نخبگانی نیاز دارد

طهرانچی گفت: دانشگاه آزاد به تبیین نخبگانی نیاز دارد. حاج قاسم سلیمانی هم معلم بود بنابراین باید به تبیین مکتب او بپردازیم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد در همایش ملی و پژوهشی مکتب حاج قاسم با دانشگاه ها و رسانه گفت: سمت و سوی دنیا از علم برای دفاع به علم برای امنیت تغییر پیدا کرده است.

او افزود: تلاش ها برای استفاده از علم و فناوری برای اهداف مرتبط با امنیت دانشمندان و سیاستگذاران را وادار کرده است تا با مسائل دشواری دست و پنجه نرم کنند، برای مثال در سال ۲۰۰۸ وارد دورانی از پیشرفت بیولوژیکی شدیم.

طهرانچی بیان کرد: دانشگاه آزاد به تبیین نخبگانی نیاز دارد. حاج قاسم سلیمانی هم معلم بود؛ بنابراین باید به تبیین مکتب او بپردازیم.

طی دو سال اخیر برنامه علمی گفتمان مقاومت به عنوان یک برنامه علمی در نظام تحصیلات تکمیلی با ارسال بیش از ۴۰۰ نظام موضوعات در اختیار دانشجویان ارشد و دکتری قرار گرفته است.

تاکنون بیش از ۱۳۶ پژوهش توسط پژوهشگران دکتری و ارشد راجع به مکتب حاج قاسم سلیمانی صورت گرفته است. دانشگاه آزاد این افتخار را دارد که شهید سلیمانی کارشناسی ارشد خود را از واحد تهران مرکز دانشگاه آزاد اخذ کرده بود.

انتهای پیام/

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۱:۳۰ ۰۹ دی ۱۴۰۰
طهرانچی فیزیکدان سخنوری است و استاد ایجاد نارضایتی در بین اساتید و کارکنان دانشگاه آزاد .
ناشناس
۲۲:۲۳ ۰۸ دی ۱۴۰۰
شما و دوستان سیاسی از دانشگاه آزاد تشریف ببرید تا نخبگان در این دانشگاه مدیریت کنند
ناشناس
۲۰:۵۹ ۰۸ دی ۱۴۰۰
دانشگاه آزاد = مرکز چاپ مدرک