سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام :

فرهنگ ایثار و شهادت رمز موفقیت انقلاب اسلامی

سردار شاکرمی گفت: فرهنگ ایثار و شهادت رمز موفقیت انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام، سردار جمال شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام  در دیدار با مدیرکل جدید بنیاد شهید استان ایلام با تسلیت ایام فاطمیه، فرهنگ ایثار و شهادت را هویت و اصالت انقلاب دانست و گفت: انقلاب اسلامی تا به امروز با تکیه‌بر فرهنگ ایثار و شهادت در تمامی عرصه‌ها عزتمندانه موفق و پیروز بوده است.

او با اشاره به اینکه تمام ظرفیت سپاه در اختیار بنیاد شهید خواهد بود ادامه داد: سپاه و بنیاد شهید در زمینه تحقق اهداف پیشرو باید در کنار یکدیگر باشند.

سردار شاکرمی بیان داشت: شهدا تنها به خانواده‌هایشان تعلق نداشتند، بلکه از بهترین فرزندان این ملت بودند و همواره یاد و خاطره این عزیزان در قلب و جان مردم قدرشناس ایران زنده است.

مدیر کل بنیاد شهید استان ایلام نیز در این دیدار عنوان کرد: افتخاری است برای اینجانب که توفیق پیدا کردم که در کسوت خدمتگزاری به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران منصوب شوم.

جمال اسدی ادامه داد: خدمت به خانواده‌های معظم شهدا هزینه نیست بلکه یک افتخار است برای اینجانب و مجموعه همکارانم که بتوانیم قدمی مثبت در راستای خدمت به جامعه هدف برداریم.

او اظهار کرد: ترویج و تعمیق فرهنگ ایثار و شهادت امروز یکی از ضروریات جامعه است که باید بدان اهتمام داشته باشیم و در این راه باید از تمامی ظرفیت‌ها بهره ببریم. امروز یکی از مهم‌ترین وظایف ما حفظ فرهنگ ایثار و شهادت است.

انتهای پیام/ د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.