سردار شاکرمی گفت: گروه ها، ادارات و نهاد‌ها باید برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر کنگره شهدا همکاری کنند چرا که شهدا متعلق به همه جامعه هستند و در کنگره سهم خواهی وجود ندارد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام،سردار جمال شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام گفت: کنگره با هم افزایی و همکاری دستگاه‌های مختلف و با تشکیل کمیته‌ها و دبیرخانه‌های متنوع و نیز شناسایی وظایف محوله برگزار می‌شود و باید این اتفاق رویداد مهم در تاریخ استان برای آیندگان ثبت شود.

او با بیان اینکه تمام دستگاه‌ها و اقشار در برگزاری باشکوه کنگره شهدا در  تلاش و تکاپو هستند، اظهار داشت: بار اصلی کنگره بر دوش سپاه امیرالمومنین (ع)، حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و بنیاد شهید و امور ایثارگران است که با جمع آوری آثار و اسناد مربوط به شهدا، بخش اصلی کنگره شامل اطلاعات اسناد و آثار شهدا و دفاع مقدس را انجام می‌دهند و بدون شک برگزاری کنگره در استان ایلام متفاوت‌تر از سایر استان‌ها خواهد بود.

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام با بیان اینکه کنگره شهدا متعلق به هیچ فرد، نهاد، جناح و یا تفکری نیست، تاکید کرد: ۱۴۰۰ سالی مهم و ماندگار در تاریخ ایلام خواهد بود چرا که در این سال بعد از مدت‌ها کش و قوس، کنگره عظیم سرداران و سه هزار شهید استان برگزار خواهد شد.

سردار شاکرمی اضافه کرد: یکی از مهمترین کمیته‌های کنگره در حوزه چاپ و نشر کتب است که در این راستا از ظرفیت هنرمندان رشته‌های مختلف استفاده و بهره‌برداری شده و همچنین برای اولین بار کمیته سلامت و درمان با توجه به شیوع ویروس کرونا و با ریاست دانشگاه علوم پزشکی و دبیری معاونت سلامت و دفاع زیستی سپاه برای خدمات رسانی به بیماران به ویژه نقاط محروم استان تشکیل شده است.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۷ ۰۲ آذر ۱۴۰۰
از رزمندگان هم یاد کنید