معاون هماهنگ کننده سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام:

سومین رویداد تولید محتوای فضای مجازی بسیج ایلام آغاز شد

سرهنگ نصرالهی از آغاز برگزاری سومین رویداد تخصصی تولید محتوای فضای مجازی بسیج همزمان با سراسر کشور، در استان ایلام خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، سرهنگ کرم رضا نصرالهی معاون هماهنگ کننده سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام با بیان اینکه ۱۰ تیم در این رویداد محتوایی شرکت دارند گفت: شرکت کنندگان در سه بخش پویانمایی، تولید بازی و نرم افزار‌های تلفن همراه به مدت ۴۸ ساعت در حال رقابت با همدیگر هستند.

او افزود: ۱۸ تیم برای شرکت در این دوره از رویداد اعلام آمادگی کرده بودند که در نهایت با توجه به شرایط ویروس کرونا تنها ۱۰ تیم مجوز شرکت در این دوره از رقابت‌ها را پیدا کردند.

معاون هماهنگ کننده سپاه امیرالمومنین (ع) با بیان اینکه روز جمعه آیین اختتامیه این رویداد و معرفی افراد برگزیده انجام می‌شود تصریح کرد: در پایان این دوره سه نفر از هر تیم برگزیده و برای شرکت در رویداد کشوری تولید محتوا آذرماه عازم تهران می‌شوند.

سرهنگ نصرالهی به برگزاری کنگره ملی سه هزار شهید ایلام استان ایلام اشاره کرد و یادآور شد: باتوجه به برگزاری کنگره شهدا یکی از بخش‌های ویژه رویداد به موضوع کنگره اختصاص یافته است.

معاون هماهنگ کننده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام شناسایی نخبگان فضای مجازی، تشکیل فرماندهی و کنترل واحد برای عملیات در فضای مجازی و تولید آثار فاخر ویژه شبکه‌های اجتماعی را از اهداف این رویداد عنوان کرد.

او یادآور شد: ارائه توانمندی‌های تخصصی بسیج در حوزه فضای سایبری، شناسایی استعداد‌های برتر بسیج در حوزه فضای مجازی با هدف تلاش برای اشتغال زایی، رونق اقتصادی کسب و کار‌های مجازی از دیگر اهداف این دوره از رقابت‌ها است.

سرهنگ نصرالهی با تاکید بر ضرورت حضور جوانان انقلابی در فضای مجازی اضافه کرد: فضای مجازی یک امکان گسترده برای بیان اعتقادات، نظرات، آگاهی بخشی و مقابله با ترفند‌های دشمن که سعی در دروغ‌پراکنی اشاعه منکرات دارند، است.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.