شهبازی گفت: پاسداشت خانواده های شهداء در واقع یک نوع امنیت است و با این اقدام تفکر و فرهنگ بسیجی در کشور نهادینه می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام، امروز فرماندار شهرستان هلیلان، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) ایلام، فرمانده سپاه شهرستان و مدیر بنیاد شهید شهرستان هلیلان در جمع خانواده شهداء حضور یافتند.

سعید شهبازی فرماندار شهرستان هلیلان در این تجلیل با بیان اینکه امروز در جنگ تمام عیار اقتصادی هستیم، گفت: اگر دیروز فرزندان این کشور آزاد منشی را با خون خود به اثبات رساندند، امروز باید نسل جوان در همه حوزه‌های تولید ورود کنند و با علم خود باعث پیشرفت کشور شوند.

او بیان کرد: پاسداشت خانواده های شهداء در واقع یک نوع امنیت است و با این اقدام تفکر و فرهنگ بسیجی در کشور نهادینه می‌شود.

فرماندار هلیلان با بیان اینکه ملت وفادار ایران بیش از ۴۰ سال است که با همه سختی‌ها و تحریم‌ها مقاومت کرده است، ادامه داد: دشمن باید بداند ملتی که هویت و مکتب دارد را نمی‌تواند از پای درآورد.

شهبازی با بیان اینکه امروز باید از همه ظرفیت‌های علمی در صنایع استفاده شود، گفت: بستر برای این امر فراهم است و همه باید به میدان بیایند.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.