سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اختتامیه سی و سومین جشنواره تئاتر خوزستان در حال برگزاری است

معاون هنری و  سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: اختتامیه سی و سومین جشنواره تئاتر خوزستان در تالار آفتاب اهواز در حال پیگیری است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ناصر چنانی معاون هنری و  سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و دبیر سی و سومین جشنواره تئاتر خوزستان گفت: سی و سومین جشنواره تئاتر استان با حضور و همراهی ۳۵ گروه نمایشی از ابتدای سال کار خود را آغاز کرد و فراخوان این جشنواره هم به همه شهرستان‌ها ارسال شد.

او افزود: بعد از تلاش هنرمندان استان و علیرغم همه محدودیت‌هایی که کرونا ایجاد کرده بود تلاش‌ها به ثمر نشست و ۲۱ نمایش توانستند به مرحله بازبینی جشنواره راه پیدا کنند.

چنانی تصریح کرد: نمایش ها در شهرهای اندیمشک، دزفول، رامهرمز و اهواز از ۱۲ تا ۱۴ آذرماه به داوری هنرمندان مطرح کشور اصغر همت و محمودرضا رحیمی و علی ایزدی به روی صحنه رفتند.

معاون هنری و  سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان اختتامیه جشنواره در تالار آفتاب در حال پیگیری است، اظهار داشت:  از بخش هنر اربعین مانند چهارمین همایش ملی تعزیه میدانی و همایش آیین‌های سنتی محرم که با حضور گروه‌های نمایش‌کل کشور برگزار شده بود نیز امروز تجلیل شد.

این مقام مسئول بیان کرد: برترین‌ها و برگزیدگان سی و سومین جشنواره تئاتر خوزستان معرفی شدند.

مصطفی بوعذار دبیر چهارمین سوگواره ملی تئاتر میدانی و تعزیه اربعین حسینی گفت: سوگواره ملی تئاتر میدانی و تعزیه اربعین حسینی از اول تا پنجم مهرماه در اهواز در  ۱۵ نقطه با حضور ۲۰ گروه از سراسر کشور برگزار شد.

او افزود: آیین تجلیل از هنرمندان جشنواره امروز برگزار شد و با اهدای لوح تقدیر و تندیس از زحمات آنان تقدیر شد.

بوعذار بیان کرد:  بیش از ۵۰ اجرای نمایشی را در سطح شهر اهواز داشتیم که با مشارکت معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری اهواز رخ داد و سازمان‌ها و ادارات مختلفی در این برنامه مشارکت داشتند.

به گفته دبیر چهارمین سوگواره ملی تئاتر میدانی و تعزیه اربعین حسینی  نمایش هایی از استان های بوشهر، لرستان، اصفهان،  آذربایجان شرقی  و خوزستان نیز  مشارکت داشتند.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.