رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول گفت: فراخوان چهاردهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان مهر این شهرستان منتشر شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، نادر سعادتی‌فرد رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول گفت: چهاردهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان مهر با شعار کودک، دوستی، بازی و نشـاط با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، انجمن هنر‌های نمایشی و انجمن هنر‌های نمایشی دزفول برگزار خواهد شد.

او بیان داشت: این جشنواره ۲۵ آذرماه در ۲ بخش اصلی نمایشنامه نویسی، مقاله و پژوهش و بخش جانبی کارگاه‌های آموزشی برگزار می‌شود و افزایش نشاط کودکان ونوجوانان، گسترش و کمک به تولید نمایش نامه نویسی با موضوعات کودک ونوجوان و تقویت و افزایش نشاط اجتماعی در بین نویسندگان کشور از جمله اهداف برگزاری این جشنواره هستند.

سعادتی‌فرد با بیان اینکه جایزه پرتقال طلایی از ویژگی‌های این جشنواره است که با نظر هیات داوران به اثر برگزیده اهدا می‌شود، تصریح کرد: این جشنواره به صورت غیرحضوری و به منظور حمایت از پژوهشگران برگزار می‌شود و به دلیل همه گیری کرونا بخش‌های صحنه‌ای و خیابانی در جشنواره چهاردهم برگزار نخواهند شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول گفت: ستاد برگزاری این جشنواره با هدف ارتقای بنیه علمی حوزه تئاتر، کارگاه‌های آموزشی را با حضور کارشناسان مربوطه برگزار می‌کند و شرکت کنندگان باید فرم تقاضای شرکت در این جشنواره را به آدرس دزفول، خیابان کشاورز، بین خیابان‌های حضرت رسول اکرم (ص) و شهید دکتر بهشتی، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول ارسال کنند.

این مقام مسئول ادامه داد: متقاضیان شرکت در چهاردهمین جشنواه ملی تئاتر کودک و نوجوان مهر دزفول برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تماس‌های ۰۶۱۴۲۲۴۰۳۰۰ و ۰۹۳۶۹۷۳۲۶۵۳ تماس بگیرند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.