نمایش خواب‌هایی که باید دید به نویسندگی مهدی چاکری و کارگردانی اشکان لدنی و یاسین پارسامنش در تالار آفاق بهبهان اجرای عمومی شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، نمایش خواب‌هایی که باید دید به نویسندگی مهدی چاکری و کارگردانی اشکان لدنی و یاسین پارسامنش کاری از گروه تئاتر سیب به مدت یک هفته در مجتمع فرهنگی و هنری آفاق بهبهان میزبان علاقه‌مندان هنر نمایش است.

نمایش خواب‌هایی که باید دید اثر برگزیده سی و دومین جشنواره تئاتر خوزستان بوده که موفق به کسب دیپلم افتخار، مقام اول کارگردانی و همچنین مقام اول بازیگری مرد شده است و این نمایش اولین اجرای عمومی بعد از تعطیلی بلند مدت سالن‌های نمایش در بهبهان بوده که با رعایت اصول بهداشتی و ظرفیت بسیار محدود (۲۰ درصد ظرفیت سالن) به روی صحنه رفته است.

در این نمایش مارال هاشمی، نجمه ناخدایی، بهار فلاحتی، اشکان لدنی و یاسین پارسامنش ایفای نقش می‌کنند و از سایر عوامل این نمایش می‌توان به محمد حاجی زاده (طراح نور)، محمد آموزگاران (انتخاب موسیقی و عکاس)، مهرشاد آقاجری (مدیر صحنه)، عارف تجلی (ساخت نریشن)، علیرضا ادراکی (تدارکات و پشتیبانی)، رضا عیوضیان (طراح پوستر)، طراح صحنه (یاسین پارسامنش، اشکان لدنی) و نجمه ناخدایی بعنوان دستیار کارگردان اشاره کرد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.