سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همزمان با ۷ آذرماه انجام می شود؛

آزادی ۱۵۰ زندانی جرائم غیرعمدباکمک بسیج سازندگی

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان کرمان از آزادی ۱۵۰ زندانی جرائم غیرعمد طی هفته بسیج خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سرهنگ جواد جلالی مسئول بسیج سازندگی استان کرمان در نشست خبری خود با اصحاب رسانه به مناسبت هفته بسیج با اشاره به آزادی ۱۵۰ زندانی جرائم غیرعمد به مناسبت هفته بسیج گفت: این اقدام با همکاری بسیج حقوقدانان انجام خواهد شد.

او از دیگر عرصه‌های کمک بسیج سازندگی را ماموریت‌های تامین آب و محرومیت زدایی ذکر کرد و گفت: همزمان با هفتم آذر پروژه آبرسانی به ۶۳ روستای استان پایلوت رفسنجان انجام می شود.

سرهنگ جلالی همچنین از برگزاری نمایشگاه مشاغل خانگی و مشاغل خرد در حسینیه ثارالله هم‌زمان باهفتم آذرماه خبر داد.  

او از جمله اولویت‌های بسیج سازندگی را اشتغال، تامین مسکن محرومین، خدمات اجتماعی و کمک‌های مومنانه و نیز حل معضل حاشیه نشینی ذکر کرد.  

مسئول بسیج سازندگی استان کرمان از انجام ۵ هزار و ۵۶۰ پروژه عمرانی از پارسال تا امروز خبر داد و افزود: امسال ۱۳۴ پروژه با هزینه‌ای بالغ بر ۲۸ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال در هفته بسیج در دست افتتاح است.  

سرهنگ جلالی گفت:دو پروژه مسکن محرومین یک پروژه تکمیل و قبور شهدای گمنام، ۷ پروژه احیا و لایروبی قنوات، ۸۱ پروژه سرویس و حمام و نیز راه اندازی یک کارگاه اشتغال زایی در هفته بسیج انجام می‌شود.

فرمانده بسیج سازندگی استان کرمان با اشاره به همزمانی سالگرد آیت الله سید یحیی جعفری امام جمعه فقید کرمان از برگزاری رزمایش کمک مومنانه در هفته جاری با تشکیل قرارگاه امام حسن مجتبی خبر داد.

او همچنین از افتتاح چند پروژه محرومیت زدایی در بخش شهردار در هفته جاری خبر داد.

مسئول بسیج سازندگی استان کرمان از جمع‌آوری کمک‌های غیرنقدی و ارسال برای زلزله زدگان استان هرمزگان همزمان با هفتم آذر خبرداد.

سرهنگ جلالی با اشاره به حضور گروه‌های جهادی معین استان هرمزگان در روستا‌های گیشان و ذرتو گفت: اقداماتی نظیر توزیع  دویست غذای گرم، کمک به خروج وسایل زندگی روستائیان از زیر آوار واقداماتی نظیر آنان توسط گروههای جهادی استان آغاز شده است.

او بیان کرد: پایگاه‌های بسیج آماده جمع‌آوری کمک‌های غیرنقدی برای ارسال به استان هرمزگان هستند وشماره حسابشبا  ir۰۹۰۶۳۰۲۷۱۰۰۳۵۱۱۵۰۳۶۳۶۰۲۸ برای جمع آوری کمک‌های نقدی  درنظر گرفته شده است.

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.