سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بسته اخبار حوادث قزوین امروز سوم آبان ماه ،

کشف ۴۰ کیلوگرم تریاک /دستگیری ۱۰۵ نفر در طرح ارتقای امنیت اجتماعی

مهم‌ترین حوادث قزوین امروز دوشنبه سوم آبان ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، سردارعلی ابراهیمی فرمانده انتظامی استان گفت: ماموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه باموادمخدر استان از انتقال مقادیر قابل توجهی موادمخدر از طریق محور‌های مواصلاتی استان مطلع و پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دستور کارقرار دادند.

وی افزود: مأموران با تشکیل اکیپی در محور قزوین-زنجان به یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ مشکوک شدند و در بازرسی از آن ۴۰ کیلوگرم تریاک کشف و ضبط کردند.

این مقام ارشد انتظامی استان تصریح کرد: در این رابطه ۲ متهم زن و مرد دستگیر و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

تشدید اجرای طرح امنیت اجتماعی با دستگیری ۱۰۵ متهم در قزوین

فرمانده انتظامی استان گفت: با اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز ۱۰ کیلو و ۳۰۰ گرم انواع مواد مخدر کشف شد و ۹۵ نفر توزیع کننده مواد مخدرو معتاد دستگیر شدند.
سردار علی ابراهیمی اضافه کرد: در این طرح همچنین ماموران انتظامی موفق به دستگیری ۱۰ سارق و کشف ۴ فقره خودرو و موتور سیکلت سرقتی از سارقان و مالخران شدند.

سردار ابراهیمی بیان داشت: بازدید از ۱۲۱ باب واحد صنفی و پلمب ۱۰ واحد صنفی متخلف، و کشف ۱۰۰ عدد قرص غیر مجاز از دیگر اقدامات و توفیقات پلیس در راستای اجرای طرح بوده است.

این مقام ارشد انتظامی خاطر نشان کرد: در راستای افزایش ایمنی تردد‌های درون شهری و امنیت عابران پیاده ۳۰۰ راننده متخلف اعمال قانون و ۲۶ دستگاه موتور سیکلت وخودرو متخلف توقیف شدند.

فرمانده انتظامی استان قزوین تصریح کرد: کشف تعدادی آلات وادوات مصرف و توزین، مقادیری مشروبات الکلی - وکشف ۱۹ تیغه سلاح سرد و اسلحه شکاری از دیگر اقدامات انجام شده در این طرح بوده است.

کشف برنج قاچاق در تاکستان

فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان گفت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان تاکستان در حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودرو وانت نیسان مشکوک و دستور توقف آن را صادر کردند.

سرهنگ کورش عزیزی افزود: ماموران پس از توقف خودرو و در بازرسی از آن ۶۵ گونی برنج هندی به وزن ۲ هزار و ۶۰۰ کیلو گرم کشف و یک نفر را در این خصوص دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان در پایان با اشاره به اینکه ارزش ریالی محموله کشف شده برابر نظر کارشناسان مربوطه ۶۲۴ میلیون ریال برآورد شده است خاطرنشان کرد: متهم با تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضایی معرفی شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.