امیر سرتیپ حسین محمدشفیعی فرمانده جدید قرارگاه عملیاتی لشکر۱۶ زرهی قزوین شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، با حضور فرماندهان ارتش و مسئولان استان قزوین، از خدمات ارزنده امیر سرتیپ بابک جلالی، قدردانی و امیر سرتیپ حسین محمدشفیعی فرمانده جدید قرارگاه عملیاتی لشکر۱۶ زرهی قزوین شد.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین گفت: امنیت، آسایش و آرامش، امانت الهی و نیرو‌های مسلح ما امانت دار آرامش مردم هستند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین با بیان اینکه رزمندگان حزب الله لبنان، خود را سرباز رهبر انقلاب می‌دانند، خاطرنشان کرد: امید، اقتدار، اعتماد و عزت امانت‌های مردمی هستند و باید توسط نیرو‌های مسلح اعم از سپاه، ارتش، بسبج، نیروی انتظامی، دولت تحول گرا، مجلس انقلابی و سایر نهاد‌ها پاسداری شود.

ارتش، سرمایه‌ای بزرگ برای امنیت ملی ماست

جمالی پور، استاندار قزوین هم با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی سرمایه‌ای بزرگ برای امنیت ملی ماست، گفت: مردم قدرشناس خدمتگزاران خود هستند.

وی افزود: ارتش با داشتن ۵ قرارگاه عملیاتی در جای جای کشور، مدافع امنیت و مسئول حفظ مرز‌های کشور است.

استاندار قزوین گفت: ما نیازمند همدلی، انسجام، وحدت و پرهیز از رفتار‌های خسارت بار برای امنیت کشور هستیم لذا نظامیان کشور، امروز در کنار سایر قوا و نهادها، رسالت مهمی برای تقویت انسجام ملی دارند.

دشمن جرأت تعرض به کشور را به خود نمی‌دهد

امیر سرتیپ سلیمان طاهری، فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب کشور هم در این مراسم گفت: امروز ارتش تبلوری از استقلال و غیور مردانی است که آوازه وحدت آن‌ها در گوش جهانیان پیچیده است.

وی افزود: امروز اتحاد و انسجام و هم افزایی در نیرو‌های مسلح در اوج اقتدار و آمادگی رسمی خود قرار دارد.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب کشور خاطرنشان کرد: امروز نیرو‌های نظامی ما به ده‌ها شهرک موشکی پراقتدار، پهپاد‌ها و سلاح‌های و تجهیزات دفاعی مجهز است و دشمن جرأت تعرض به کشور را به خود نمی‌دهد و اگر چنین اتفاقی بیفتد چنان سیلی خواهد خورد که نتواند از جای برخیزد.

ارتش صاحب بزرگترین ناوگان بالگردی و توپخانه‌ای غرب آسیا

امیر سرتیپ کیومرث شرفی، معاون اجرایی نیروی زمینی ارتش هم در این مراسم گفت: تولید ملی و امنیت کشور در سایه اقتدار نظامی نیرو‌های مسلح به دست می‌آید.

وی افزود: ارتش با تقدیم ۴۸ هزار شهید گرانقدر، سهم بزرگی در دفع تهاجم دشمن و حفظ امنیت کشور دارد و در اکثر عملیات‌های آفندی ارتش که در زمان جنگ تجمیلی انجام شد، لشکر ۱۶ زرهی قزوین، جزو لشکر‌های برتر و پیشرو بود.

امیر سرتیپ کیومرث شرفی با بیان اینکه برای تحقق آرمان‌های الهی نظام اسلامی، مقتدرانه ایستاده ایم، خاطرنشان کرد: همه نیرو‌های مسلح اعم از ارتش، سپاه، بسیج و نیروی انتظامی کنار هم ایستاده اند.

وی افزود: امروز هم در همه عرصه‌ها از جمله سیل، مبارزه با کرونا و بلایای طبیعی در کنار مردم هستیم.

معاون اجرایی نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه ارتش، نیروی مردمی است، تصریح کرد: ارتش همواره در تلاش برای تأمین امنیت، آرامش و آسایش مردم است و از دشمن هراسی ندارد و آن‌ها را هم دست کم نمی‌گیرد.

امیر سرتیپ کیومرث شرفی با بیان اینکه ارتش، متناسب با هر تهدیدی خود را آماده کرده است، گفت: امروز افتخار ما این است که از فشنگ تا سلاح‌های دیگر را خودمان تولید می‌کنیم.

وی افزود: بزرگ‌ترین ناوگان بالگردی و یگان توپخانه‌ای غرب آسیا، در اختیار ارتش است.

به گفته معاون اجرایی نیروی زمینی ارتش، نیروی هوایی و زمینی ارتش پس از ظهور داعش، آنچنان اقتداری از خود نشان دادند که داعشی‌ها نتوانستند تا ۴۰ کیلومتری مرز مشترک ایران و عراق بیایند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار