مهم‌ترین حوادث قزوین امروز پنجشنبه پانزدهم ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، سرهنگ ذاکری‌منش رئیس پلیس راه استان گفت: بر اثر بر برخورد سواری پژو ۴۰۵ با گارد ریل در محور "قزوین-تاکستان" بالاتر از روستای "مهدی آباد" به سمت اقبالیه، راننده خودرو فوت کرد و دو سرنشین آن هم مصدوم شدند.

وی افزود: علت بروز این حادثه توسط کارشناسان مربوطه تخطی از سرعت مجاز و عدم توان در کنترل خودرو توسط راننده عنوان شده است.

کشف ۳ تن چوب قاچاق در آوج

فرمانده انتظامی شهرستان آوج گفت:ماموران یگان امداد شهرستان آوج در حین گشت زنی در سطح حوره به یک دستگاه وانت نیسان مشکوک و دستور توقف آن را صادر کردند.

سرهنگ شهرام منصوری افزود: پس از توقف خودرو و در بازرسی از آن توسط ماموران ۳ تن چوب قاچاق کشف و یک نفر در این خصوص دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان آوج با اشاره به تحویل چوب‌های کشف شده به اداره منابع طبیعی، خاطر نشان کرد متهم با تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضایی معرفی شد.

کشف ۴ کیلوگرم مواد مخدر

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین گفت: ماموران یگان امداد شهرستان قزوین با هدف پیشگیری و مبارزه با قاچاق مواد مخدر اقدام به کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی استان کرده و در این خصوص یک دستگاه اتوبوس مسافربری را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

سرهنگ بیژن خدایی افزود: ماموران پس از توقف خودرو و در بازرسی از آن با رعایت موازین شرعی و استفاده از شگرده‌های پلیسی به یک نفر از مسافران مشکوک و او را پیاده کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین با اشاره به اینکه در بازرسی از وسایل و لوازم همراه متهم، ۴ کیلو گرم تریاک کشف خاطر نشان کرد: در این خصوص یک نفر دستگیر که با تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضایی معرفی شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.