سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده ولی فقیه :

گزینش افراد شایسته در ابعاد علمی، رفتاری برای تربیت دانش آموزان یک ضرورت است

حجت الاسلام محامی گفت: سرنوشت تربیت فرزندان معصوم ایران اسلامی باید به دست انسان هایی رقم خورد که از شایستگی های علمی، رفتاری و سلامت فکری برخوردار باشند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، حجت الاسلام محامی  نماینده ولی فقیه در  سیستان و بلوچستان  با ابراز خرسندی از برنامه‌ریزی صورت پذیرفته و تدابیر به کار گرفته شده در راستای آغاز سال تحصیلی جدید از سوی مسئولین نظام آموزشی اظهار داشت: امیدواریم هر چه زودتر شرایط حضور دانش آموزان در مدرسه و کلاس های درس به صورت گسترده و فراگیر مثل گذشته فراهم و خلأهای ایجاد شده در ایام اخیر و دور بودن فرزندان از فضای صمیمی تعلیم و تربیت جبران  شود.

وی افزود: همه فعالیت‌ها و اقدامات معلمان به هر شیوه و روشی که در ایام بیماری کرونا صورت پذیرفت قطعاً دارای اجر دنیوی و اخروی خواهد بود و باقیات و صالحاتی ماندگار در عملکرد این قشر فهیم میباشد و از همینجا به یکایک افرادی که در این عرصه ایفای نقش می‌کنند ادای احترام کرده و سلام گرم به حضور همه عزیزان داریم.

 محامی ادامه داد: قطعاً نیروی توانمند و ماهر در عرصه تدریس و تربیت، نیاز مبرم دستگاه فرهنگ خواهد بود و آنچه مسئولین امر مطرح می‌کنند و کار کارشناسی کرده‌اند نیروهای پرورش یافته در دانشگاه فرهنگیان می توانند نقش آفرینی مطلوبی در مسیر اعتلای فرهنگ و دانش فرزندان داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در استان در پایان با اشاره به برخی برنامه‌ها و اقدامات کمیته مشترک همکاری های آموزش و پرورش و حوزه های علمیه در استان، بر فعال شدن بیش از پیش این کمیته و پیشبرد اهداف تعریف شده آن تاکید کرد.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.