نماینده ولی فقیه در سیستان‌ و بلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: فعالیت‌های مؤسسان جهادی مدارس در حاشیه شهر زاهدان مهم، ارزشمند و مایه خرسندی است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، حجت الاسلام مصطفی محامی نماینده ولی فقیه در سیستان‌ و بلوچستان و امام جمعه زاهدان  در دیدار تعدادی از مؤسسان جهادی مدارس حاشیه شهر زاهدان ضمن تسلیت ایام، فعالیت‌های صورت گرفته را مهم، ارزشمند و مایه خرسندی عنوان کرد و خطاب به جمع حاضر اظهارداشت: کمک به آموزش و پرورش برای تحت پوشش قرار دادن دانش‌آموزان مناطق محروم، نقش‌آفرینی در شکل‌گیری شخصیت افراد در دوران طلایی زندگی آن‌ها، خدمت‌رسانی به خانواده‌های محروم و عدم اکتفا به تعلیم و تربیت دانش‌آموزان و توجه به خانواده‌های آن‌ها، از ویژگی‌های ارزشمند اقدامات شماست.

وی با بیان اینکه شما با خداوند معامله کرده‌اید و إن‌شاءالله مورد عنایت حضرت حق قرار گیرید افزود: با وجود منابع انسانی محدود و سختی‌ها، تحمل این مسائل باعث تاثیرگذاری بیشتر شما می‌شود.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان تبدیل درصدی از دانش‌آموزان محروم به نخبگان جامعه را مغتنم شمرد و بیان کرد: اگر این راه را با دستان خالی و توکل بر خداوند ادامه دهید خداوند مطمئنا از شما دستگیری می‌کند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار