نماینده ولی فقیه در سیستان‌وبلوچستان گفت: شناسایی، آموزش و به کارگیری نیرو از بین اقوام و مذاهب مختلف دارای اهمیت مضاعف است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، حجت اللسلام مصطفی محامی نماینده ولی فقیه در سیستان‌سیستان‌وبلوچستان در دیدار سردار شفاهی فرمانده سپاه سلمان استان ضمن تاکید بر اهمیت کار حلقه‌های صالحین بسیج گفت: برنامه ریزی در جهت ارائه محتوا و فعالیت‌های کیفی نسبت به کمیت و تعداد افراد حاضر در حلقه‌های صالحین از اولویت بیشتری برخوردار می‌باشد.

امام جمعه زاهدان افزود: گام اول کار انجام فعالیت‌های فکری و پرورش نیروی انسانی می‌باشد که چنین کاری سخت، زمان بر و نیازمند فعالیت تمام وقت است.

محامی خواستار پرهیز از روزمرگی و ارائه محتوا به صورت گفتمان و پله به پله شد و گفت: ارائه طرح‌های مختلف و دعوت از اساتید و مربیان موثر و توانمند می‌تواند تا حدود زیادی در رشد و تربیت اعضای حلقه‌های صالحین موثر باشد.

نماینده مقام معظم رهبری در سیستان‌وبلوچستان خواستار برنامه‌ریزی در فرایند تربیتی حلقه‌های صالحین با توجه به تنوع مذاهب در استان شد و اظهار داشت: شناسایی، آموزش و به کارگیری نیرو از بین اقوام و مذاهب مختلف دارای اهمیت مضاعف است و باید بدانیم که این مسیر چندان هموار نیست و پیمودن آن نیاز به طراحی و برنامه ریزی دارد.

همچنین سردار شفاهی فرمانده سپاه سلمان استان نیز گفت: در حال حاضر بیش از ۵۳۰ حلقه صالحین فعال در سطح استان وجود دارد که تعداد اعضای هر یک از آن‌ها به طور متوسط بین ۱۵ تا ۳۰ نفر می‌باشد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار