سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

احمدی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد؛

بررسی مشکلات و چالش‌های مدارس غیر انتفاعی در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس

دبیر کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی به بیان توضیحاتی درباره جزئیات جلسه امروز کمیسیون متبوع خود پرداخت.

محمد رضا احمدی دبیر کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره جزئیات نشست امروز یکشنبه ۱۱ مهر ماه کمیسیون متبوع خود اظهار کرد: در جلسه امروز کمیسیون آموزش به مدارس غیر انتفاعی پرداخته شد و موانع و چالش‌های موجود در این مدارس و امتیازاتی که در این مدارس نصیب برخی افراد می‌شود، مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی افزود: علاوه بر این کمک‌هایی که باید برای ارتقای سطح کیفی و کمی مدارس غیر انتفاعی انجام شود و لزوم اتخاذ تصمیماتی برای حفظ حق و حقوق دانش آموزان از جمله سایر مباحث مورد بررسی در این جلسه بود.

دبیر کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس خاطرنشان کرد: نباید وضعیت به این صورت باشد که تسهیلاتی به مدارس غیر انتفاعی داده شود و در مقابل در این مدارس با تعارض منافع هم رو به رو باشیم.

وی در پایان تصریح کرد: نباید به مسئولان و مدیران کلان آموزش و پرورش نیز امتیاز داده شود. باید در مدارس غیر انتفاعی حقوق افرادی که در این مدارس سرمایه گذاری می‌کنند را به عنوان سرمایه گذار در نظر بگیریم. البته باید حق و حقوق معلمان این مدارس هم در نظر گرفته شده و سطح کیفی علمی دانش آموزان نیز باید در مدارس غیر انتفاعی مورد نظر قرار بگیرد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.