وزیر بهداشت گفت: خوشبختانه تعداد زیادی واکسن وارد کشور شده است و آمادگی داریم تمامی دانشجویان و خانواده‌های عزیزشان را واکسینه کنیم.

به گزارش خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در تشریح نشست امروز خود با کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی و در جمع خبرنگاران گفت: آموزش در شرایط کرونایی کشور آسیب و باید هر چه زودتر به وضعیت عادی بازگردیم. خوشبختانه تعداد زیادی واکسن وارد کشور شده است و آمادگی داریم تمامی دانشجویان و خانواده‌های عزیزشان را واکسینه کنیم.

وی ادامه داد: امروزه ثابت شده انجام واکسیناسیون مهم‌ترین قدم در کنترل کروناست و از روز گذشته در دانشگاه‌های علوم پزشکی و وزارت علوم واکسیناسیون دانشجویان آغاز شده است.

عین اللهی اظهار کرد: واکسیناسیون اساتید عمدتا انجام شده است و مشکلی نداریم.

وزیر بهداشت گفت: از اواسط مهر ماه در دانشگاه علوم پزشکی آمادگی داریم کلاس‌های درس را دائر کنیم. کلاس‌ها در مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا به راحتی قابل برگزاری است. برای کلاس‌هایی که تعداد دانشجویان بیشتری دارد صورت ترکیبی حضوری و مجازی می‌توان امور آموزشی را به ویژه درباره کلاس‌های عملی پیش برد.

وی یادآور شد: امیدواریم با تسریع دارم واکسیناسیون شاهد موج ششم و شرایط گذشته نباشیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
omid
۰۸:۳۱ ۱۷ شهريور ۱۴۰۰
چرا طبق برنامه جلو نمیرید؟؟؟ نمیشه که اینطوری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۲ ۱۶ شهريور ۱۴۰۰
به این میگن حرف مفت. فعلا اونایی که تو سامانه با توجه به سنشون می تونن ثبت نام کنن میرن مرکز و ساعت ها معطل میشن آخر سر هم دست از پا درازتر برمیگردن. مرکز شماره 1 منطقه شیش کرج که کلا درها رو بست و به کسی اجازه ورود نداد امروز.
آخرین اخبار