نماینده مردم شهریار در مجلس شورای اسلامی به بیان انتقاداتی از سفر رافائل گروسی به ایران پرداخت.

به گزارش خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حسین حق‌وردی نماینده مردم شهریار، قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی در صحن علنی امروز یکشنبه ۲۱ شهریور ماه مجلس شورای اسلامی در تذکری گفت: با تشکر از رویکرد مردمی دولت سیزدهم از دولت می‌خواهیم به جد برای کنترل و مدیدیت گرانی‌ها طاقت فرسا اقدامات عاجل کنند.

حق وردی در ادامه بیان کرد: مردم توان تحمل گرانی ها را ندارند و انتطار جدی از دولت مردمی دارند که بازار را سامان دهد. امروز مهم ترین مصداق مردمی بودن، مبارزه با گرانی است.

 نماینده مردم شهریار، قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی موافقت با سفر رافائل گروسی رئیس آژانس بین المللی انرژی اتمی به ایران موجب تاسف و تعجب بود.  چرا باید بعد از انتشار گزارش مغرضانه اخیر آژانس درباره ایران با سفر او مواقف شد؟ آقای گروسی اعتبار آژانس بین المللی انرژی اتمی را در حد یک رسانه صهیونسیتی پایین آورده است و نباید در دولت جدید همان امتیاز دهی‌های یک طرفه به آژانس ادامه پیدا کند.  

حق وردی خاطر نشان کرد: آژانش باید در رفتار‌های خود تجدید نظر کند و نباید تسلیم زیاده خواهی‌های آژانس شد.  

این نماینده مجلس یازدهم گفت: از رئیس جمهور می‌خواهیم در معرفی وزیر آموزش پرورش از میان افراد توانمند اقدام کند.  

نماینده مردم شهریار، قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی توضیح داد: از هیات رئیسه مجلس می‌خواهم بارگذاری سریع مصوبه کمیسیون آموزش برای رتبه بندی  معلمان را آماده کنند. رتبه بندی اصلی‌ترین خواسته فرهنگیان در ۱۰ سال گذشته است که باید محقق شود.

حق وردی در پایان تاکید کرد: از رئیس سازمان برنامه و بودجه می‌خواهم نسبت به برقراری مجدد فوق العاده ویژه فرهنگیان اقدام کند.  

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۲۰:۵۸ ۲۱ شهريور ۱۴۰۰
اینا همه شعار انتخاباتی به سبک غرب و ... بود مگر جرات میکنن مگر اینا طاقت مصوبات شورای امنیت و فصل ..... رو دارن اینا همه ادعاست و الا چه ربطی داره به گروسی برید و بمبتونم بسازیذ
آخرین اخبار