نایب رئیس کمیسیون آموزش مجلس خواستار ممنوع‌الخروج شدن رئیس سازمان سنجش و برخی مدیران این سازمان شد.

به گزارش خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، احمد نادری نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در صفحه توئیتر خود از ارسال نامه‌ای به دادستان کل کشور خبر داد و خواستار ممنوع‌الخروج شدن رئیس سازمان سنجش و برخی مدیران این سازمان شد.

وی نوشته است: برای جلوگیری از تکرار سناریوی خروج از کشور، درنامه‌ای به دادستان محترم، خواهان ممنوع الخروج شدن رئیس سازمان سنجش و برخی مدیران آن شدم. یکی از مهره‌های کلیدی وزارت علوم که ظلم‌های فراوانی درسال‌های قبل به دانشگاهیان کرد، به رغم مفتوح بودن پرونده‌اش در کمیسیون اصل نود، ازکشور خارج شد.

در نشست علنی ۲۸ تیر ماه امسال، نمایندگان مجلس شورای اسلامی با تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد سازمان سنجش آموزش کشور از سال ۱۳۹۱ موافقت کردند. 

به گفته شیوا قاسم پور عضو هیئت رئیسه کمیسیون آموزش مجلس، حوزه معاونت فنی و آماری که شامل دفتر فناوری اطلاعات، دفتر ارتباطات نوین، دفتر طرح و آمار، حوزه صدور مجوزهای آزمون‌های زبان بین المللی و همه حوزه های مربوط به آن است، همچنین حوزه معاونت امور آزمون‌ها که مسئولیت ساخت آزمون، طراحی سؤال و برگزاری میدانی آزمون‌ها را برعهده دارد، از جمله محورهای تحقیق و تفحص است.

رئیس سازمان سنجش را ممنوع‌الخروج کنید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار