سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس از انتخاب اعضای تحقیق و تفحص بر عملکرد سازمان سنجش آموزش کشور در نشست امروز این کمیسیون خبر داد.

رضا حاجی پور سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  در تشریح نشست امروز (سه شنبه ۱۹ مرداد) کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس اظهار کرد: در جلسه امروز طرح جهش تولید شرکت‌های دانش بنیان در دستور کار کمیسیون قرار گرفت که براساس این طرح مواد ۸ تا ۱۱ پس از بحث و بررسی به تصویب رسید.

وی ادامه داد: در ادامه بررسی این طرح ماده «۲» قانون حمایت از شرکت‌ها و موسسات دانش بنیان مصوب سال ۸۹ تغییر کرد که متولی آن قبلا «شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری» بود و براساس بررسی صورت گرفته شورایی تشکیل می‌شو‌د که ریاست آن بر عهده «رئیس جمهور» و دبیر خانه آن در معاونت علمی و فناوری رئیس جمهور خواهد بود.

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی افزود: در ادامه جلسه امروز بحث پیرامون تحقیق و تفحص از عملکرد سازمان سنجش آموزش کشور در دستور کار قرار گرفت.

به گفته ی این نماینده مجلس، درپایان این نشست ۱۵ نفر از نمایندگان به عنوان اعضای تحقیق و تفحص بر عملکرد سازمان سنجش آموزش طبق رای گیری صورت گرفته به شرح ذیل انتخاب شدند: آقایان وحیدی، امامی راد، شادمهر، مولوی، کریمی فیروز جایی، نادری، فلاحی، حاجی پور، احمدی، اسماعیلی، گلرو، اختیاری، دهمرده، موسوی و سرکار خانم قاسمی پور.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار