سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حمایت کمیسیون اقتصادی مجلس از حوزه جوانان

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: این کمیسیون در حوزه اعتباری، بودجه ای، اشتغال و ازدواج جوانان در کنار وزارت ورزش و جوانان و دولت قرار دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمدرضا پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی و رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس در کرمان در دیدار سجادی وزیر ورزش و جوانان با گروه‌های مردمی استان کرمان (سمن ها، گروه های جهادی، جوانان کارآفرین و فعالان اجتماعی) گفت: باشگاه‌های فوتبال عمدتا زیر نظر دولت هستند و از بیت المال هزینه می‌کنند؛ لذا باید در امورات خود پاسخگو باشند، اما در شفاف سازی هزینه ها، تاکنون حریف آنان نشده ایم.

او با اعلام اینکه هزینه برای خرید یک بازیکن در برخی باشگاه‌های ورزشی به اندازه ۵۰ سمن فعال در مناطق محروم است، تصریح کرد: درخواست داریم شفاف سازی اطلاعات، منابع و هزینه مجموعه‌های ورزشی در استان کرمان اعلام شود.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی افزود: آمادگی داریم از ظرفیت بخش اقتصادی مجلس در راستای تحقق اهداف دولت استفاده کنیم.

پورابراهیمی بیان کرد: دولت سیزدهم را انقلابی می‌دانیم و آخرین نگاه مردم به معیشت و اقتصاد به این دولت برمی گردد.

او گفت: کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در حوزه اعتباری، بودجه ای، اشتغال و ازدواج جوانان در کنار وزارت ورزش و جوانان و دولت قرار دارد.

پورابراهیمی افزود: اثرگذاری جوانان طی سال‌های گذشته در اجرا و عمل کمرنگ شده؛ لذا ساختار وزارت ورزش و جوانان در ارتباط با جایگاه جوانان باید اصلاح شود که یک مطالبه جدی است.

او تصریح کرد: اصلاح ساختار وزارت ورزش و جوانان در اختیار هیئت وزیران و دولت است و در جایی که نیاز به ظرفیت قانونی باشد، همکاری لازم را به‌عمل می‌آوریم.

نماینده مردم کرمان و راور در خانه ملت بیان کرد: وزیر ورزش و جوانان برای تحقق این طرح باید تیمی تخصصی با رویکرد علمی و حرفه‌ای تشکیل دهد؛ زیرا پیشانی جوانان ما بایستی علم و دانش باشد که مقام معظم رهبری بر آن تاکید فرمودند، چرا که خلق ثروت و اقتدار اقتصادی می‌آورد.

او گفت: همچنین آمادگی داریم با استفاده از ظرفیت حوزه اقتصادی مجلس شورای اسلامی، تسهیلات ازدواج و اشتغال به جوانان را پرداخت کنیم؛ اما متاسفانه وزارت ورزش و جوانان تاکنون در تامین منابع مالی برای اشتغال جوانان اعلام مشکل نکرده است.

پورابراهیمی افزود: بودجه ۲۷ صدم درصد ورزش و جوانان از محل مالیات بر ارزش افزوده را در کمیسیون اقتصادی مجلس تصویب کردیم؛ اما این وزارت در مطالبات خود باید جدی‌تر باشد.

او تصریح کرد: ارتباط جوانان با مجلس شورای اسلامی از نظر من قطع شده بود و انتظارمان در دولت سیزدهم نگاه تحولی است.

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.