مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: در این خطه ۱۵۹ سمنِ ورزش و جوان فعال است که از این ظرفیت می‌توان در راه توسعه استان استفاده کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، میثم پاریزی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان در دیدار سجادی وزیر ورزش و جوانان با گروه‌های مردمی استان کرمان (سمن ها، گروه‌های جهادی، جوانان کارآفرین و فعالان اجتماعی) که با حضور تندگویان معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان و هیئت همراه، نمایندگان مردم کرمان و راور و نماینده مردم بافت در مجلس شورای اسلامی، زینی وند استاندار، پاریزی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان و اعضای جلسه در سالن پیامبر اعظم (ص) استانداری کرمان برگزار شد، با اشاره به اینکه سمن‌های استان در حوزه‌های مختلف فعال هستند، گفت: در این خطه ۱۵۹ سمن ورزش و جوان داریم که از این ظرفیت می‌توان در راستای توسعه استان استفاده کرد.

او افزود: در استان کرمان ۷ خانه جوان وجود دارد و ۳ خانه جوان دیگر نیز در حال احداث با پیشرفت فیزیکی ۳۰ درصد است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان با اشاره به سفر وزیر ورزش و جوانان به شهرستان‌های شمالی استان، تصریح کرد: به زودی سجادی وزیر ورزش به جنوب استان نیز سفر خواهد کرد.

پاریزی بیان کرد: به دنبال هدفمند کردن بنگاه‌های اقتصادی در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی شان هستیم.

او با یادآوری افتخارآفرینی‌های کرمانی‌ها در عرصه‌های بین المللی افزود: امسال ورزشکاران استان کرمان در مسابقات پارالمپیک۳ مدال کسب کردند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان تصریح کرد: ۳۰ درصد جمعیت استان را جوانانی در رده سنی ۱۸ تا ۳۵ سال تشکیل می‌دهد که این تهدید نیست، بلکه یک فرصت برای استان به شمار می‌رود.

احمد احمدی نژاد رئیس مجمع جوانان استان کرمان نیز گفت: استان کرمان بیش از ۱۵۰ سمن جوانان در حوزه‌های مختلف دارد که یکی از استان‌های فعال کشور در این حوزه محسوب می‌شود.

او با اعلام اینکه سمن‌ها در بحران‌ها نقش موثری در کمک به مردم داشته اند، افزود: سمن‌های جوانان استان همواره در وسط میدان و گا‌ها در خط مقدم بوده اند.

احمدی نژاد تصریح کرد: جوان‌های ما همواره در همه بحران‌ها در کنار مردم بوده اند و به مردم انگیزه داده اند.

او به بیانیه گام دوم انقلاب اشاره کرد و بیان داشت: در این بیانیه رنگ و بوی خودباوری ایجاد شده که باید از این ظرفیت عظیم به درستی استفاده شود.

احمدی نژاد افزود: امروز جوانان ما و سمن‌ها درمکتب ایثار و خودگذشتگی تربیت شده اند و این را با عملکردشان به خوبی نشان داده اند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار