سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازگشایی مدارس خراسان جنوبی به‌صورت تدریجی

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: بازگشایی مدارس استان به صورت تدریجی و براساس مجوزهای ستاد مقابله با کرونا انجام می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، یکه‌خانی معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: براساس دستورالعمل معاونت بهداشتی با عنوان "نسخه صفر ۶" فعالیت مدارس روستایی و عشایری کم‌جمعیت و دروس عملی و کارگاهی هنرستان‌ها با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی به‌صورت حضوری بلامانع است، ولی در عین حال تصمیم نهایی برعهده ستاد ملی کرونا است.

وی رویکرد امسال آموزش و پرورش در خراسان جنوبی را برگزاری کلاس‌ها به صورت تلفیقی حضوری و مجازی عنوان کرد و گفت: حفظ سلامت جسمانی و روانی دانش‌آموزان، اولیا، مدیران و معلمان خط قرمز و اولویت اول خادمان آموزش و پرورش است.

یکه خانی بیان کرد: بنابراین بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جاری به صورت تدریجی و با توجه به دستورالعمل‌های ستاد مقابله با کرونا و رعایت تمامی دستورالعمل های  بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی انجام می‌شود.


بیشتر بخوانید


معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی افزود: سامانه شاد و مدرسه تلویزیونی، آموزش‌های مکمل هستند و پیش‌بینی می‌کنیم با توجه به روند رو به رشد واکسیناسیون، آموزش‌ها به‌صورت تلفیقی ارائه شود.

یکه‌خانی اظهار داشت: بعد از این هم آموزش مجازی به عنوان فعالیت‌های تکمیلی در کنار آموزش رسمی حضور خواهد داشت.

وی همچنین گفت: تاکنون واکسیناسیون کرونا برای بیش از ۹۰ درصد فرهنگیان استان انجام شده است.

خراسان جنوبی که اردیبهشت امسال از پیک چهارم کرونا عبور کرد، هفته دوم تیر ماه وارد خیز پنجم بیماری شد و به گفته مسئولان اکنون از قله پیک پنجم کرونا عبور کرده است.

این استان در حال حاضر سه شهرستان قرمز (خیلی پرخطر)، ۶ شهرستان نارنجی (پرخطر) و ۲ شهرستان زرد (متوسط خطر) دارد.

انتهای پیام / ط آ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.