سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لزوم اعتماد به جوانان ثمره چیست؟

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه گفت : ثمره مثبت اعتماد به جوانان در تاریخ انقلاب اسلامی نمایان است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، آیت الله علما نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به لزوم اعتماد به جوانان، گفت : در تاریخ انقلاب اسلامی هرجایی به جوانان اعتماد شده و کاری به آن‌ها سپرده شده، ثمره مثبت آن به وضوح نمایان شده و انقلاب اسلامی از آن بهره برده است.

او گفت : حضرت امام (ره) و بعد از ایشان مقام معظم رهبری بار‌ها و بار‌ها بر سپردن کار‌ها به جوانان تاکید کرده‌اند.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه با اشاره به لقب ابوذر زمان که حضرت امام (ره) به آیت الله طالقانی داده بودند، افزود: حضرت آقای طالقانی سال‌های زیادی از عمر بابرکتشان را درتبعید و زندان سپری کرده بودند و زبان برنده و تأثیر گذارشان به مانند شمشیر عمل می‌کرد، جا دارد حالا که با سالگرد رحلت ایشان (۱۹ شهریور) نزدیک می‌شویم یادی از خطبه‌های اثر گذار ایشان کرده باشیم.

او یاد آیت الله مدنی امام جمعه تبریز را گرامی داشت و افزود: مرحوم آیت الله مدنی همواره در نمازهایش طلب شهادت داشت و سرانجام در ۲۰ شهریور به این حاجت رسید.

علما ادامه داد: با مرور وقایع کربلا و بعد از آن اسارت آل الله، روایت شهادت دختر خردسال امام حسین (ع) است که دل هر آزاده‌ای را به درد می‌آورد و وقاحت و شقاوت که چهره واقعی قاتلان سرور و سالار شهیدان است را برملا می‌سازد.

امام جمعه کرمانشاه شهادت این بانوی را تسلیت گفتند .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.