نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت : مسئولان برای حکومت داری بهتر باید به سراغ قرآن بروند و بر مبنای قرآن حکومت داری کنند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه رمز پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی را حرکت کردن در مسیر قرآن عنوان کرد و گفت : تا زمانی که بر مبنای قرآن و آموزه‌های آن پیش برویم، توان ایستادگی در برابر ابرقدرت‌ها را داریم.

او گفت : اگر امروز ایران اسلامی قدرتمند است و در دنیا حرف برای گفتن دارد، به برکت قرآن کریم است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه ادامه داد: امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران با تکیه بر اسلام و قرآن توانست در برابر ابرقدرت‌های غرب و شرق ایستادگی کرده و امروز نیز مقام معظم رهبری بر همین مبنا انقلاب را پیش می‌برند و به پشتوانه اسلام قوی‌ترین مواضع را در برابر دشمنان دارند.

آیت الله علما با بیان اینکه برای موفقیت در هر جایی باید به قرآن و سنت رسول خدا (ص) چنگ بزنیم، افزود: باید با قرآن مانوس شده و آن را وارد زندگی خود در همه حوزه‌ها از حکومت داری گرفته تا کوچه و بازار کنیم تا به برکت قرآن و آموزه‌های آن به موفقیت در حوزه‌های مختلف دست پیدا کنیم.

او با بیان اینکه مسئولان با تکیه بر قرآن و آموزه‌های آن می‌توانند مدیریت بهتری داشته باشند، گفت: مسئولان برای حکومت داری بهترباید به سراغ قرآن بروند و بر مبنای قرآن حکومت داری کنند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.