نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه از تقویت اعتماد عمومی به عنوان یکی از نیاز‌های ضروری جامعه یاد کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، آیت الله علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با اشاره به دیدار اخیر اعضای هیات دولت با رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت : مقام معظم رهبری بر این مهم تاکید داشتند که اعتماد همواره به عنوان یکی از مهمترین سرمایه‌های اجتماعی مطرح است و توجه دولتمردان به این اصل موجب تعامل و وحدت هر چه بیشتر مردم و مسئولان خواهد شد.

او گفت : دولت سیزدهم باید از فرصت‌ها به خوبی استفاده کند و با تمام توان و ظرفیت در جهت پیشرفت و توسعه همه جانبه کشور گام‌های اساسی بردارد.

او با اشاره به جایگاه کشورمان در منطقه افزود: سردمداران غرب به خوبی می‌دانند ایران کشوری مقتدر است و در عرصه نظامی و دفاعی آمریکا و رژیم صهیونیستی را به زانو درآورده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) توبه و پناه به خداوند متعال را راه نجات از بلا عنوان کرد و گفت: همانطور که در قرآن کریم و احادیث اشاره شده انسان‌ها برای دوری از گناه باید پیش از هرکاری خود را به خدا بسپارند.

حجت الاسلام و المسلمین جلیلیان افزود: طلب مغفرت باعث بارش رحمت الهی، افزایش ایمان و روزی بندگان می‌شود و بی شک در سایه استغفار است که گناهان بخشیده خواهد شد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.