نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با اشاره به ترور شهیدان رجایی و باهنر در انفجار هشتم شهریور سال ۶۰ دفتر نخست وزیری توسط تروریست‌ها گفت : این شهدای والامقام الگو‌های خوبی برای دولتمردان جمهوری اسلامی هستند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت : شهیدان رجایی و باهنر به مدت یک ماه مسئولیت داشتند، اما راه و روش آن‌ها الگوی خوبی برای همه مردم و مسئولان کشورمان هستند.

او با اشاره به رای اعتماد نمایندگان مجلس شورای اسلامی به وزرای دولت سیزدهم گفت : به وکلای مردم بابت این رای اعتماد دستمریزاد می‌گویم امیدوارم دولت کنونی شهیدان رجایی و باهنر را الگوی خود قرار دهد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به زهد و سلامت امام خمینی (ره) افزود: آن چیزی که ابرقدرت‌ها از امام می‌ترسیدند همین زهد و سلامت ایشان بود.

امام جمعه کرمانشاه به دهم شهریور سالروز تصویب بانکداری اسلامی بدون ربا هم اشاره کرد و افزود: مسئولین باید فکری به حال بانک‌ها کنند. این سود‌هایی که بانک‌ها اخذ می‌کنند مشکلاتی را برای جامعه به وجود آورده است، مسئولین باید برای رفع این مشکل فکری کنند.

آیت الله علما، هفتم شهریور سالروز رحلت را آیت الله نجفی مرعشی را گرامی داشت و گفت: کتابخانه این عالم جلیل القدر ۳۰ هزار جلد کتاب دارد و وی در دوران حیاتش خدمت بزرگی به اسلام و نظام کرد.

او سالروز ناپدید شدن امام موسی صدر در لیبی را گرامی داشت و گفت: این عالم ربانی از ذخایر بزرگ اسلام بودند.

آیت الله علما مهمترین مسئله در فرهنگ اسلام و قرآن را فهم معارف اسلام دانست و گفت: اسلام فهم فوق العاده‌ای می‌خواهد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.