سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی شهرستان‌های مسجدسلیمان، لالی و اندیکا:

دانشجویان بسیجی جهت کمک به کادر درمان مسجدسلیمان وارد میدان شدند

چراغی‌پور گفت: بسیج دانشجویی، دانشجویان تخصصی خود را جهت کمک به کادر درمان بیمارستان ۲۲ بهمن مسجدسلیمان در بخش‌های مختلف این بیمارستان اعزام کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمدجواد چراغی‌پور مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی شهرستان‌های مسجدسلیمان، لالی و اندیکا گفت: اردوی جهادی تخصصی با هدف کمک به کادر درمان در پیک پنجم کرونا از ۱۷ مرداد امسال با حدود ۲۰ نیروی جهادی تخصصی در رشته‌های پرستاری، مامایی، بهداشت و دیگر رشته‌های مرتبط آغاز به کار کرد.

او افزود: پس از اعلام نیاز از سوی بیمارستان ۲۲ بهمن مسجدسلیمان، بسیج دانشجویی، دانشجویان تخصصی خود را جهت کمک به کادر درمان در بخش‌های مختلف بیمارستان اعم از بخش‌های ایزوله بیماران کرونایی، اورژانس، بخش تزریق داروی رمدسیویر به بیماران مبتلا به کرونا، درمانگاه و دیگر بخش‌های بیمارستان که نیاز به نیروی تخصصی بود، اعزام کرد.

چراغی‌پور با اشاره به شرکت ۲۰ دانشجو در اردوی جهادی بیان داشت: این ۲۰ نیروی جهادی تخصصی، دانشجویان دانشکده سلامت و دانشگاه آزاد واحد مسجدسلیمان هستند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی شهرستان‌های مسجدسلیمان، لالی و اندیکا در پایان تصریح کرد: ان‌شاء‌الله این اردوی جهادی تخصصی تا پایان پیک پنجم کرونا ادامه خواهد داشت و بسیج دانشجویی مسجدسلیمان تا پایان  بیماری کرونا ویروس در کنار کادر درمان خواهد بود.

انتهای پیام/ق

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.